Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Ajax na zege op PAOK naar play-offs CL

Gepubliceerd op 14 aug 2019 om 06:41 | Views: 2.115

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
8 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
raadzaam
0
Zwaar bevochten zege deze keer op de vechtmachine instelling de Grieken waren goed maar wat onstuimig en werden terecht gewezen!
josti5
0
Maar liefst drie penalties: zo kan ik óók winnen...
Waarvan ten minste één, volgens de kenners, zéér discutabel.
Gevalletje Spanje - Malta?
raadzaam
0
Het is waar. Een beetje de manier waarop FEY zijn wedstrijden wint , maar het is niet alle dagen feest of mooi weer!
objectief
2
quote:

josti5 schreef op 14 aug 2019 om 08:18:


Maar liefst drie penalties: zo kan ik óók winnen...
Waarvan ten minste één, volgens de kenners, zéér discutabel.
Gevalletje Spanje - Malta?



Gelukkig ben je zoals altijd weer negatief over alles in Nederland; zelfs over onze enige CL club. Gewoon dwars blijven liggen en alhier blijven wonen in dit beroerde land (voor jou)
josti5
0
quote:

objectief schreef op 14 aug 2019 om 09:18:


[...]

Gelukkig ben je zoals altijd weer negatief over alles in Nederland; zelfs over onze enige CL club. Gewoon dwars blijven liggen en alhier blijven wonen in dit beroerde land (voor jou)


Welnee fred: beetje humor in dit sjagrijnige land kan geen kwaad, toch?
Dat blijkt eens te meer uit jouw reactie...
Flapappel
0
de handsbal was discutabel, die andere twee 100% penalty. Dat kan je zelfs als je Ajax haat niet ontkennen.
raadzaam
0
quote:

Flapappel schreef op 14 aug 2019 om 10:08:


de handsbal was discutabel, die andere twee 100% penalty. Dat kan je zelfs als je Ajax haat niet ontkennen.

Figuurlijk bedoeld mag ik hopen. Waarom zou je überhaupt een voetbalclub haten, beetje zwaar aangezette zin. Is er niets belangrijker in je leven dan? Ik ben en Ajacied en vind alle Nederlandse clubs en vele andere sporten de moeite van het bekijken waard. Anders gewoon wat anders gaan doen of bekijken.
Flapappel
0
quote:

raadzaam schreef op 14 aug 2019 om 17:58:


[...]
Figuurlijk bedoeld mag ik hopen. Waarom zou je überhaupt een voetbalclub haten


Er zijn genoeg mensen die dat doen hoor.
8 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑