Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Formule 1 voor drie jaar terug in Zandvoort

Gepubliceerd op 14 mei 2019 12:05 | Views: 3.889

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
12 Posts
| Omlaag ↓
  1. ooievaar49 14 mei 2019 12:22
    In Assen ligt bijna alles klaar maar nee hoor, het moet Zandvoort worden. Net als met de schaatstempel in Heerenveen zal en moet het westen hun zin krijgen. Met de schaatstempel is het niet gelukt maar Zandvoort is wel gelukt maar over 2 jaar zul je zien dat het verkeer, 14 dagen rondom de wedstrijd, daar een puinhoop zal worden. Dus dan niet klagen:)
  2. forum rang 4 taurus86 14 mei 2019 12:31
    Ik loop al mijn hele leven te wachten op een uitmuntend voorbeeld van het gezegde "De waanzin gekroond" En zie hier, het ultieme voorbeeld.
    Vanmiddag tijdens het vragenuurtje zal Groen Links de 'Zweedse Prinses' wel ter verantwoording roepen. Tenminste, het zou mij verbazen als GL niet uit hun vel springen bij deze milieuramp.
    Waar stallen we de damherten? Tijdelijk in de Kroondomeinen?
  3. [verwijderd] 14 mei 2019 13:40
    Vrijwel alle circuits draaien met verlies. Er moet veel geld bij. Daarom was de F1 in Zandvoort ook gestopt in 1985. En nu kan het allemaal wel uit. Iemand heeft creatief zitten rekenen en gelobbyd. Wetende dat de verliezen straks toch op de belastingbetaler worden afgewenteld. Zo als altijd bij dit soort plannen.
  4. forum rang 8 Wilbar 14 mei 2019 14:33
    quote:

    investorben schreef op 14 mei 2019 14:17:


    Zit het geschikt maken van de spoorverbinding naar Zandvoort ook in de begroting of wordt er van uitgegaan dat anderen hiervoor opdraaien?
    Spoor ligt er al en de stoomlocs zijn al een tijdje geleden vervangen. Gewoon dubbeldekkers inzetten en een beetje proppen, niet allemaal willen zitten en niet allemaal op dezelfde tijd willen instappen.
12 Posts
|Omhoog ↑