Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

'Stikstofproblematiek in bouw nog niet voorbij'

Gepubliceerd op 14 februari 2020 09:56 | Views: 1.971 | Onderwerpen: bouw & infrastructuur

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
10 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
suske wiet
0
Nederland is zich een beetje vast aan het rijden ;
Het milieu en de aandacht ervoor oké .
maar dit heeft meer tijd en grondige studie nodig en zeker geen rechtbank .
suske wiet
0
De isolatie normen zijn overdreven .
Een huis volledig afsluiten en ventileren is niet gezond .
De mensen zetten de ventilatie af en zetten de venster op een kier .
Ziekte kimmen ,condens en noem maar op is het gevolg van over isolatie .
Gezond verstand moeten we hebben .
Hun eigen gelijk halen zonder studie is spijtig .
[verwijderd]
0
Haha..."ING handhaafde zijn buy-advies voor het aandeel, met een koersdoel van 28,50 euro". Wordt het bod verhoogt ofzo? Of zitten de analisten te slapen?
P.Latzak
1
Hoogste tijd voor de Nexit, en van dat E.U. geouwehoer af te zijn, baas in eigen land zou toch ieder weldenkend mens moeten willen.
Trots op Nederland en zijn historie
Knight V
0
pfffffffff...... Als NL net zo snel zou zijn als de Chinezen om problemen aan te pakken, dan konden wij weer 10.000 huizen bouwen..... hahahahahaha

Overheid is traag met besluit omdatze weten dat ze toch niet meer kunnen bouwen.

Vraag aan linkse rakkers, klimaat drammers...

CETA contract met Canada biedt groei voor bedrijven, maar bedrijven kunnen niet groeien vanwegen stikstof en klimaat....

Wat gaan we hieraan doen ?.... gaan we limieten oprekken en nu voor eigen parochie... of accepteren dat CETA eigenlijk geen goed plan was.

Uit Volkskrant:
niet iedereen staat meer te springen van enthousiasme als het gaat om het sluiten van nieuwe handelsverdragen


Kaviaar
0
Waar komt die pfas vandaan, welke fabriek heeft dat uitgestoten. Pfas zit ook op pannen als anti aanbak laag.
Als het op de grond ligt, dan is het ergens uitgestoten. Hebben ze de dader ervan al gevonden?

Er zit helaas niet veel soeps in Den Haag. Allemaal kortzichtige en korte termijn “denkers”. Snelheid naar 100. Scheelt wel 0,8% uitstoot. ‘ S avonds mogen we weer 130 op bepaalde trajecten. Gewoon te absurd voor woorden.

Graag de grenzen, ook in de lucht afsluiten, zodat we geen stikstof en ? uit andere landen overgewaaid krijgen. Straks kunnen we enkel nog met de fiets om die reden. Algeheel verbod voor auto rijden.

Elektrische auto’s, dat is het...?
Als je eens weet wat voor vervuiling er in andere landen is om accu’s te maken!
Kaviaar
0
quote:

P.Latzak schreef op 14 februari 2020 11:07:


Hoogste tijd voor de Nexit, en van dat E.U. geouwehoer af te zijn, baas in eigen land zou toch ieder weldenkend mens moeten willen.
Trots op Nederland en zijn historie


Trotsopdeguldenenriks#
P.Latzak
0
Precies, en tegen het referendum van het volk ontnomen is, inruil voor die waardeloze Euro, die nu al gezakt is tot 1.08
WijHetVolk
0
quote:

suske wiet schreef op 14 februari 2020 10:11:


De isolatie normen zijn overdreven .
Een huis volledig afsluiten en ventileren is niet gezond .
De mensen zetten de ventilatie af en zetten de venster op een kier .
Ziekte kimmen ,condens en noem maar op is het gevolg van over isolatie .
Gezond verstand moeten we hebben .
Hun eigen gelijk halen zonder studie is spijtig .


Onzin argument. Je bent duidelijk niet op de hoogte van bestaande en beproefde systemen. Gezond verstand??

zeroenergyproject.org/build/twelve-st...
10 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

 
Quotedata: Amsterdam realtime by Euronext, other realtime by Cboe Europe Ltd.   US stocks: by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15min delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by VWD Group Crypto data by Crypto Compare