Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

'Lagere opening op bedrukt Wall Street'

Gepubliceerd op 13 aug 2019 om 14:40 | Views: 2.333

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
6 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Cobalt-47
0
Nog maar wat omlaag hier dan, voordat de narcisten beurs amper n kwart % in de min opend?
het zwaard
0
De onrust in Hongkong wordt al weken opgehitst door buitenlandse mogendheden die er belang bij hebben dat China in 'n slecht daglicht komt te staan.
Cobalt-47
0
En ja hoor gewoon n kwart in de plus....Europa zal t ook nooit leren.....dat blijft r maar achter aan hobbelen...en zullen er nx dan ellende voor terug zien..
Cobalt-47
0
Voila 1,25% en stijgende....Zijn nu ale zorgen opens verdwenen?....wat n schijtlisters zijn t hier in eu toch....
Knight V
0
quote:

het zwaard schreef op 13 aug 2019 om 15:26:


De onrust in Hongkong wordt al weken opgehitst door buitenlandse mogendheden die er belang bij hebben dat China in 'n slecht daglicht komt te staan.


Idd..

Zoveelste bewijs dat journalisten links geindoctrineerd zijn en Pro Amerika.
2 jaar lang heeft Trump de economie vernaggeld en je hoort er niks over.

De gele hempjes
Premier Andrej Babis (Tsjechie)
Massa moorden in Amerika op mexicanen.

Alles bedekt met mantel der liefde of 1 klein bericht aanwijden en ze gaan weer zoeken naar CN informatie.

Het is nieuws gericht tegen China. 2 jaar lang.

Ook journalisten dragen dus nog steeds VOC petje en vergoeilijken alles als het draait zoals om spionage door Amerikanen.
Overheid en groenlinks wil meteen debat en onderzoek uit naar Huawei, maar....

Weten wij het nog - Januari 2019.

Tieners en jongeren moesten in ruil voor cadeaubonnen een app genaamd Facebook Research installeren. Dat kan met recht een spionage-app genoemd worden, want alle activiteit op een smartphone werd naar Facebook doorgestuurd. Dat deed de app door een VPN-verbinding naar een server van Zuckerberg op te zetten. Alle communicatie op een smartphone ging zo eerst langs het sociale netwerk, voordat deze het internet op ging.

Daar blijft het echter niet bij. Facebook verplichtte tieners en jongeren ook om een zogenaamd root-certificaat te installeren. Dat is een certificaat dat een server in staat stelt om versleutelde berichten in te zien. Zo kon niet alleen gezien worden welke websites en apps iemand gebruikte, maar was ook de inhoud van berichten die bijvoorbeeld via iMessage verzonden werden voor Facebook zichtbaar. Net als e-mails, zoekopdrachten en andere privacygevoelige activiteit.


6 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Gesponsorde links