Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

ING levert eerste klimaatderivaat aan SBM

Gepubliceerd op 13 aug 2019 om 10:35 | Views: 4.258

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
10 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
LYCK
0
Zowel SBM als ING zijn volstrekt niet geïnteresseerd in 'het klimaat'.
Alles voor de Bühne: 'Kijk ons eens duurzaam bezig zijn'.
Dutchtenor
0
quote:

LYCK schreef op 13 aug 2019 om 12:02:


Zowel SBM als ING zijn volstrekt niet geïnteresseerd in 'het klimaat'.
Alles voor de Bühne: 'Kijk ons eens duurzaam bezig zijn'.

Ik zie dat u zich goed heeft verdiept in de materie. Complimenten.
LYCK
0
quote:

Dutchtenor schreef op 13 aug 2019 om 12:58:


[...]
Ik zie dat u zich goed heeft verdiept in de materie. Complimenten.

Forgive me for being a bit sceptical, wellicht dat uw argumentatie mij kan overtuigen van de goede (klimaat)intenties van beide bedrijven.
dasokwat
0
Ik zag liever dat ING zijn koers is wat opkrikte , i.p.v. dat gedoe met het milieu !
Ik zie liever brood op de plank
LYCK
0
quote:

dasokwat schreef op 13 aug 2019 om 17:38:


Ik zag liever dat ING zijn koers is wat opkrikte , i.p.v. dat gedoe met het milieu !
Ik zie liever brood op de plank

Helemaal mee eens.
Disclaimer: Ik ben, net als ING en SBM, ook geen 'klimaataanhanger'. ;-)
dasokwat
0
Ach die pseudo geleerde hebben weer eens wat er in geramd.
50 jaar geleden de evolutietheorie, 25 jaar jaar later de big bang theory.

Geen mens heeft nog de moed er aan te twijfelen, en de laatste jaren , de klimaat kolder, en het loopt als de pest.
Iedere geleerde die het er niet mee eens is wordt er uitgegooid, (net als tijdens de evo-theorie uitvinding) alleen de neuzen die dezelfde kant op staan mogen blijven en worden overmatig betaald, (door het bang gemaakte volk).
holenbeer
1
quote:

dasokwat schreef op 15 aug 2019 om 05:33:


Ach die pseudo geleerde hebben weer eens wat er in geramd.
50 jaar geleden de evolutietheorie, 25 jaar jaar later de big bang theory.

Geen mens heeft nog de moed er aan te twijfelen, en de laatste jaren , de klimaat kolder, en het loopt als de pest.
Iedere geleerde die het er niet mee eens is wordt er uitgegooid, (net als tijdens de evo-theorie uitvinding) alleen de neuzen die dezelfde kant op staan mogen blijven en worden overmatig betaald, (door het bang gemaakte volk).

En jaren daarvoor deden religies hetzelfde. Als je niet in hun theorieën geloofde kwam je op de brandstapel.

Je kan maar het best zelf nadenken en niks aannemen dat iemand anders verzonnen heeft.
dasokwat
0
quote:

holenbeer schreef op 16 aug 2019 om 07:55:


[...]
En jaren daarvoor deden religies hetzelfde. Als je niet in hun theorieën geloofde kwam je op de brandstapel.

Je kan maar het best zelf nadenken en niks aannemen dat iemand anders verzonnen heeft.


Correct, dus ?????
Buitenzicht
0
Well, dat "zelf nadenken" schiet er nogal bij in heb ik het idee. Als je "zelf nadenkt" en tot de conlusie komt dat er geen klimaat probleem is dan zou ik je aanbevelen eens een hersenscan te laten doen.
10 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑