Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

'Resultaten en verwachtingen TKH vallen tegen'

Gepubliceerd op 13 aug 2019 om 09:18 | Views: 4.049

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
4 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Bowski
0
"De analistenconsensus voor de winstgroei dit jaar, inclusief desinvesteringen, was 12 procent."

Je hebt dus weinig aan analisten. Ze kijken kennelijk altijd achterom om de toekomst te kunnen voorspellen.
Zo kan ik het ook!

Bij Boskalis idem. Wat heeft het lang geduurd voordat men (ook de gerespecteerde analisten hier) tot het inzicht kwam dat het aandeel lang geen €30 waard is: vandaag €18 is nog steeds te duur, ook al geven ze het niet toe.

heen en weer
0
quote:

Bowski schreef op 13 aug 2019 om 10:23:


"De analistenconsensus voor de winstgroei dit jaar, inclusief desinvesteringen, was 12 procent."

Je hebt dus weinig aan analisten. Ze kijken kennelijk altijd achterom om de toekomst te kunnen voorspellen.
Zo kan ik het ook!

Bij Boskalis idem. Wat heeft het lang geduurd voordat men (ook de gerespecteerde analisten hier) tot het inzicht kwam dat het aandeel lang geen €30 waard is: vandaag €18 is nog steeds te duur, ook al geven ze het niet toe.




Je hebt idd weinig aan analisten. Achteraf de toekomst voorspellen kan iedereen. Maar ja, wbt de economie is het hetzelfde. Bijna niemand kan iets zinnigs zeggen wat de economie gaat doen. Voorbeeld daarvan is dat weinigen crashes zien aankomen. Feitelijk is de economie: beschouwen wat al gebeurd is en dat proberen te begrijpen en daar formules en algoritmes voor te maken. De economie is eigenlijk een vaag begrip en absoluut geen pure wetenschap. Technische analyse is ook een lachertje, maar ja, hele volksstammen zweren erbij. Succes met de economie en de analisten!
Paul415
0
Achteraf de toekomst voorspellen is precies de enige juiste definitie van technische analyse, nooit wetenschappelijk bewezen deze massapsychologie. En als ze er weer eens naast zitten dan was het een valse uitbraak. Beste Royce, waar blijft de beloofde campingrally? Beste mensen, wees zuinig op uw centjes en laat de Fundamentele Analyse altijd leidend zijn!
objectief
0
De koersen worden voor het grootste gedeelte bepaald door het beurssentiment.
Het effect van analyse wordt overschat en dat van de eigen analyse is nog minder belang, want als particulier heb je geen toegang tot een bedrijf en
periodiek overleg met de bedrijfsleiding.
4 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord