Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Wall Street in het rood

Gepubliceerd op 12 aug 2019 om 19:28 | Views: 4.191

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
4 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Jopie1962
0
"Het risico op een recessie in de VS is volgens de analisten aan het stijgen."

Uiteraard, het einde van de wereld is ook altijd steeds dichterbij. Ze willen even de goud- en zilver-prijs opjagen.
mok
0
Volgens mij moet iedereen wennen aan tragere groei en moeten we daar niet zo paniekerig over doen. Er is veel vergrijzing en China heeft zijn achterstand ingelopen. Als we nu overdreven stimuleren, wat veel te veel gebeurd, hebben we in de toekomst geen mogelijkheid om al die schulden af te betalen. Zo loopt het begrotingstekort in de VS op naar 1 biljoen. Als je hiermee niet in staat bent om de economie te stimuleren moet je toch wel een keer achter je oren krabben. Een rente naar 0 zal dan echt niet helpen en de problemen alleen maar vergroten.
Knight V
0

Niet alleen goud.

Ze willen de retail beleggers ook even opjagen om hun portfolio snel te verkopen tegen dump prijzen.

Ze willen de aandelen graag voor deze prijzen hebben omdat ze weten dat ze nu voor afbraak prijzen kan krijgen.

Arcelor van 26,29 naar 11,83 (WoW !!!!)
AMG van 44,68 naar 19,13 (crazy !)
Aegon van 5,43 naar 3,79
Fugro van 11,78 naar 6,15
AEX is spot goedkoop op deze manier.

De fonds managers en handels platforms hebben de koersen stelselmatig onderuit geschoffeld en langzaam een portfolio opgebouwd die tegen afbraakprijzen zijn ingekocht.

Als de retail beleggers de stukken verkocht hebben op basis van adviezen, zijn ze nu echt de sigaar.







speedy0070
0
Goedemorgen Knight V, Je zei dat ze de mensen opjagen om portfolio te verkopen dat had je dus eerder moeten doen in 2016 begin 2017 met ABN op 24 en Ing op 16 sinds die tijd had je cash moeten zitten en gewoon de bui afwachten. De cijfers die je aangeeft van een paar aandelen die nog altijd duur staan!! Let wel effe op de KW waarde! Tot zelfs ABN en ING staan nog te duur maar staan in de aanloop om koopwaardig te worden. Met een KW tussen de 8 en 10 zelf zou ik zeggen wachten op de KW van 8 als men investeerder wilt zijn. Mensen willen zich investeerders noemen en nemen genoegen met een zielige 2% dividend? Kom NOU mijn poen moet gewoon 10% opbrengen zoniet wil ik er zelfs niet over denken. Ik wil hier zeggen 10% netto dividendbelasting netjes betaald. En geloof mij nooit een analistenbericht volgen of luisteren maar gewoon netjes op de stoel blijven en uitkijken naar de de KW van 8!! niks te koop? ook goed netjes CASH BLIJVEN ZITTEN. Je koopt op KW van 8 en de KW gaat als een gek onderuit naar 25 zeer zeker verkopen en de winst netjes oprapen en weer wachten op de KW van 8 wat dacht je hier van? Geen bank of analist die je deze raad geeft zelfs niet voor 5000 euro ik geef hem hier GRATIS!! dus gewoon duidelijk afwachten en geduldig zijn dat is een schone zaak.
4 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord