Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

KPN hoofdsponsor van SAIL Amsterdam 2020

Gepubliceerd op 12 aug 2019 om 16:22 | Views: 2.018

KPN 18 sep

2,80 0,00 (0,00%)

AMSTERDAM (AFN) - KPN wordt hoofdsponsor van de 10e editie van het nautische evenement SAIL in Amsterdam, dat volgend jaar van 12 tot en met 16 augustus wordt georganiseerd. Ook in 2010 en 2015 was KPN al betrokken bij de organisatie van dit "grootste vrij toegankelijke evenement" in Nederland.

Hoeveel geld er precies met het sponsorschap is gemoeid, is niet naar buiten gebracht. Als hoofdsponsor maakt KPN het mogelijk dat de vele bemanningen, de ruim 2 miljoen bezoekers en alle fans tijdens SAIL digitaal verbonden zijn. Zo zorgt het telecombedrijf onder andere voor extra mobiele 4G-dekking, wifizones en de zogenoemde SAIL Social Media-boot.

"SAIL Amsterdam 2020 is voor KPN veel meer dan alleen een sponsorproject", zegt KPN-topman Maximo Ibarra. "Het is voor ons een voorbeeld van hoe wij in zo’n groot gebied ons netwerk en expertise inzetten om dagelijks honderdduizenden bezoekers gelijktijdig connectiviteit te bieden." Overigens werkt Ibarra tijdens het evenement niet meer voor KPN. Hij vertrekt per eind september dit jaar bij KPN en gaat aan de slag bij betaaltelevisiebedrijf Sky Italia.

Community trend

Zal het aandeel stijgen of dalen naar aanleiding van dit nieuwsbericht?

Aandeel Kies Hudige trend
KPN 89% zegt kopen 9 stemmen

Gerelateerd

KPN Koninklijke

Volgen
 
Klik hier om dit instrument op uw watchlist te zetten en automatisch op de hoogte gehouden te worden van het laatste nieuws.

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
2 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Regeis
0
KPN en SAIL Amsterdam is (wederom) een goede match, zet NL goed op de kaart. Laat een ieder wat aandelen inslaan, dat zal de koers bevorderen. Connectiviteit van grote waarde!
Terechter
0
Grootheidswaanzin en topsponsoring gaat vaak samen. Je kunt ook kiezen voor een goede kwaliteit dienstlevering tegen een concurrerende prijs. Klaarblijkelijk was dat te moeilijk voor Ibarra om te bedenken. Uiteindelijk betalen de klanten van KPN deze sponsoring, hoe slim is dat?
2 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord