Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Beurs Hongkong doet bod op Brits beursbedrijf

Gepubliceerd op 11 sep 2019 om 11:11 | Views: 1.884

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
6 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
FlashHenk
0
Hahahaha, de uitverkoop van Groot-Britannie gaat doorrrr. Toch grappig dat die hele Brexit toestand langzaam de laatste overblijfselen van het Britse rijk uit elkaar trekt, inclusief de trots van de Britse industrie. Wat een totale puinhoop.
objectief
0
Dit heeft niks met de Brexit te maken. Beurzen gaan wereldwijd steeds meer samen, dit is een tendens die al jaren loopt.
FlashHenk
0
quote:

objectief schreef op 11 sep 2019 om 11:27:


Dit heeft niks met de Brexit te maken. Beurzen gaan wereldwijd steeds meer samen, dit is een tendens die al jaren loopt.


Ja, en als je munt stevig onder druk komt wordt het ineens een aantrekkelijk voor buitenlandse partijen om toe te slaan in de nationale uitverkoop. Dat is een indirect gevolg van Brexit.
handkerchief
0
Kleintjes worden groot een oude kolonie van GB komt op overname pad in de GB.Ach en zo is er van alles in de uit verkoop uitstel van executie.
Knight V
0

Pfuffffff.... wat een hetze weer.

De media kan er wat van om ons te bestoken van een hetze.

Nu schrijven ze weer over veiligheids risico bij de overname.
Een chinese uitbater die weer in dienst staat van Chinese overheid..jajaja....

Je maakt het ook erg bont met absurde one liner..
Jarenlang zijn wij bespioneerd door Amerikaanse overheid en dan is het muis stil bij de media.

Wordt beetje moe van dit soort 'interpretaties' bij AFN.

Gewoon... HKEX wil LSE overnemen. Punt.
Ga geen zaken benoemen om een hetze op te zetten tegen de Chinezen.

Nergens voor nodig of Media werkt voor de overheid.
Lijkt er steeds meer op. NPO, AFN... ze staan allemaal in dienst vd overheid en als je het over infiltratie, spionage hebt dan zou ik zeker de werknemers screenen die in dit soort instituten werken.... want objectief en onafhankelijk zijn ze niet meer.

Al jaren niet meer...

6 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Gesponsorde links