Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

'Positief begin voor Damrak'

Gepubliceerd op 11 sep 2019 om 08:14 | Views: 4.134

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
5 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Knight V
0

94 miljard beurswaarde voor een zuid afrikaans bedrijf.

Heel Afrika leeft in armoede.
Weinig democratie, weinig aan infrastructuur.

Maar gelukkig is Prosus er.
Ze zullen wel voldoende vennootschaps belasting afdragen ... :-(



Formule1-Fan
0
veel beurswaard is verdampd aan shorts.
2.5 week gelden zouden ze beetje gaan crashen, om te voorkomen moest er dingen gezegt worden op de g20 top op de maandag na 0945 uur. dan veel de boot gemist al
het zwaard
0
Er gaat geen week voorbij of de Dollar stijgt t.o. de andere wereldmunten. Zal die stijging nog doorgaan op donderdag na het besluit van de ECB ?
Happy
0
quote:

het zwaard schreef op 11 sep 2019 om 08:35:


Er gaat geen week voorbij of de Dollar stijgt t.o. de andere wereldmunten. Zal die stijging nog doorgaan op donderdag na het besluit van de ECB ?


We hoppen van de ene naar de andere "velige" haven. Te veel cash dat brand in de handen. Tot het besef komt dat het allemaal te hoog staat in verhouding met de economische verwachtingen.
het zwaard
0
@ Oktober 2019 ! Gezien de enorme hoeveelheid aan geld dat te wachten staat aan de zijlijn, lijkt mij het logisch dat het dezelfde weg volgt als water n.l. de gemakkelijkste weg, naar een veilige haven. Deze haven heeft echter nooit bestaan, ook niet toen de banken nog een hoge rente uitkeerden aan hun spaarders. Hoge rentes werden betaald bij een hoge inflatie. Nu hebben we lage rentes, vandaar ook die hoge beursstanden. Dat de koerswinstverhouding van de Amerikaanse aandelen te duur zijn i.v.m. de Europese kan een opportuniteit zijn om in deze laatsten nog te beleggen. Ik zie de AEX dus niet verder afglijden naar pakweg 520-550. Maar misschien ben ik te veel optimist en jij te veel pessimist. M.v.g Het Zwaard
5 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Gesponsorde links