Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

AEX zakt onder 500-puntengrens

Gepubliceerd op 6 december 2018 15:45 | Views: 11.848

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
20 Posts
| Omlaag ↓
  1. Martijn Kools 6 december 2018 16:09
    quote:

    Geen nieuws schreef op 6 december 2018 15:59:


    Volledig de schuld van Trump !
    Afgelopen weekend alles koek en ei met China en nog geen 2 dagen roept hij :
    I am an tariff man !
    Ja, zo krijg je nooit vrienden en gaat de hee wereldeconomie naar de knoppen !
    Maar hij blijft eigenwijs !!!!


    Beter toch, aandelen waren toch veel te duur, zeker tech.
  2. TA=verlies 6 december 2018 16:29
    @ geen nieuws: trump heeft niet voor jou belegd, dat deed jezelf. Met jou wijsheid dat het allemaal Trumps schuld is, zou je er geld mee kunnen verdienen. Dat de beurs zakt of stijgt, heeft weinig met Trump te maken, deed ie ook onder alle vorige presidenten. Its the economie stupid!
  3. forum rang 5 Mijn Vriend 6 december 2018 17:52
    quote:

    TA=verlies schreef op 6 december 2018 16:29:


    @ geen nieuws: trump heeft niet voor jou belegd, dat deed jezelf. Met jou wijsheid dat het allemaal Trumps schuld is, zou je er geld mee kunnen verdienen. Dat de beurs zakt of stijgt, heeft weinig met Trump te maken, deed ie ook onder alle vorige presidenten. Its the economie stupid!


    Maar eerdere yank-presidenten schepten niet op dat a) het fantastisch gaat en elk beursrecord moest op zijn conto geschreven moest worden en b) de yanks een economische groei gaan krijgen van continue 4% en meer.

    En ik luister ook, het is America First, dus waarom zou ik yank-producten kopen?
20 Posts
|Omhoog ↑