Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

AEX zakt onder 500-puntengrens

Gepubliceerd op 6 dec 2018 om 15:45 | Views: 11.762

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
20 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Geen nieuws
0
Volledig de schuld van Trump !
Afgelopen weekend alles koek en ei met China en nog geen 2 dagen roept hij :
I am an tariff man !
Ja, zo krijg je nooit vrienden en gaat de hee wereldeconomie naar de knoppen !
Maar hij blijft eigenwijs !!!!
Martijn Kools
0
quote:

Geen nieuws schreef op 6 dec 2018 om 15:59:


Volledig de schuld van Trump !
Afgelopen weekend alles koek en ei met China en nog geen 2 dagen roept hij :
I am an tariff man !
Ja, zo krijg je nooit vrienden en gaat de hee wereldeconomie naar de knoppen !
Maar hij blijft eigenwijs !!!!


Beter toch, aandelen waren toch veel te duur, zeker tech.
RSIman
0
Vooral niet als een struisvogel de markt negeren
en adviezen aannemen zoals is een koop moment hoor.
Buy de dip van goud ik sta er veel beter voor.
Zo zien de verliezen van de ochtend er rooskleurig uit.
kabouter plop
0
is tocht goed als dat op 31 december zo is en in januari weer omhoog gaan dan betalen we minder belasting
Martijn Kools
0
quote:

Accuboor schreef op 6 dec 2018 om 16:11:


Usa trekt juist bij...


Inderdaad zoals ik al zei bij het vorige bericht.

Straks twittert iemand weer wat, Trump ofzo en dan knallen we weer omhoog.

Ik buy the dip nu.
TA=verlies
1
@ geen nieuws: trump heeft niet voor jou belegd, dat deed jezelf. Met jou wijsheid dat het allemaal Trumps schuld is, zou je er geld mee kunnen verdienen. Dat de beurs zakt of stijgt, heeft weinig met Trump te maken, deed ie ook onder alle vorige presidenten. Its the economie stupid!
Verstraler
0
Wazzer aan de hand? Dacht dat het zo lekker was gegaan op de G20? Daar gaat de eindejaars rally
Jopie1962
0
quote:

Verstraler schreef op 6 dec 2018 om 16:29:


Wazzer aan de hand? Dacht dat het zo lekker was gegaan op de G20? Daar gaat de eindejaars rally


Rally blijft, alleen de richting is veranderd naar omlaag.
RSIman
0
Door de 500 gebroken sentiment super negatief en morgen ook!!!
Institutionele beleggers zijn nu massaal aan het dumpen.
FairValue
0
Heeft Huawei zijn hacking software in werking gezet? Iedereen verkoopt terwijl er niks aan de hand is. Of zie ik het begin van WO 3 over het hoofd???
Erny
0
FD : "Frank Bonsee, aandelenhandelaar van ABN Amro maakt zich weinig druk om die grens van 500 punten."
Kan het zijn dat daarom het aandeel ABN straks door de € 20 heen zakt ?
Jestbread
0
Hendrik34
0
quote:

RSIman schreef op 6 dec 2018 om 17:27:


Vrijdag nog lager openen.


Neehoor, mijn glazen bol zei net “opening boven 500 morgen en sluiting ook”
Mijn Vriend
1
quote:

TA=verlies schreef op 6 dec 2018 om 16:29:


@ geen nieuws: trump heeft niet voor jou belegd, dat deed jezelf. Met jou wijsheid dat het allemaal Trumps schuld is, zou je er geld mee kunnen verdienen. Dat de beurs zakt of stijgt, heeft weinig met Trump te maken, deed ie ook onder alle vorige presidenten. Its the economie stupid!


Maar eerdere yank-presidenten schepten niet op dat a) het fantastisch gaat en elk beursrecord moest op zijn conto geschreven moest worden en b) de yanks een economische groei gaan krijgen van continue 4% en meer.

En ik luister ook, het is America First, dus waarom zou ik yank-producten kopen?
Patience
0
Trump nee hoor ga maar lekker zo door. Ik geniet.:-))). Sorry voor de verliezers en felicitaties voor de winnaars.
Sunshine Band
0
20 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑