Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Klacht tegen ING om financiering palmolie

Gepubliceerd op 5 jul 2019 om 07:05 | Views: 4.554 | Onderwerpen: oeso

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
10 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
UDTPPX
0
Milieu defensie heeft een terecht punt, maar het is volgens mij ook de verplichting om de klant eerst op hun gedrag aan te spreken en deze de tijd te geven zich te verbeteren. Volgens mij vaart ING een koers waar de maatschappij mee gebaat is.
dasokwat
0
NG heeft op dit moment wel grotere problemen, dan dat gezeur van de milieufreaks
Maar de clubs kunnen weer en jaartje discusseren voor hun salarissen.

En de gezinnen in Indonesië hebben weer een jaar rijst op de plank
[verwijderd]
0
Tuurlijk, joh.

Die oerwouden hadden ze allang moeten digitaliseren. De dieren kan je er dan zelf bijkopen in de PlayStore.

En iedereen vanaf de geboorte een varkenshart reserveren. Dat is sterker en kan wel tegen die palmolie.

Rijst op de plank? Zal altijd zo blijven door de corruptie die ten grondslag ligt aan al de ellende die die palmolie veroorzaakt. Hoeven ze zich geen zorgen over te maken.

Het is overal tegenwoordig. Heb je wat nodig, ga naar het strand en als je een dooie hond ziet liggen dan kan je daar in de buurt gewoon je zak vullen met dat aangespoelde spul. Wel handschoenen aandoen!
tonytinus
0
[Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd.]
am1993
0
Tja, er verdwijnt 1,5 voetbalveld aan regenwoud PER MINUUT. Dus lekker doorgaan met financieren zou ik zeggen. Milieu - organisaties hebben de leus: Red de aarde. Nou, de aarde redt zich wel is in het verleden gebleken. De leus moet zijn: Red de mensheid.
De kinderen van nu (in Nederland/EU) gaan nog hongersnood meemaken. Mark my words.
rationeel
0
Palmolie zou inderdaad verboden moeten worden. Ik ben in het algemeen voor vrijheid blijheid, maar dit loopt de spuigaten uit.
Planten, voedsel en minder mensen.

Daar moeten we op aansturen.
tonytinus
0
Zat Volkert van de Graaf niet bij diezelfde club milieu offensief! is opgegaan in Milieu defensie! Is een soort Antifa clubje! Ze kunnen beter de Nederlandse overheid aanklagen omdat in Nederland ca. 80% bos is gekapt!
dasokwat
1


Wiens brood men eet,,,diens woord men spreekt

Allemaal beroeps milieu freaks, totdat.. geld een rol gaat spelen
10 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Gesponsorde links