Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Esperite ziet kansen in gepersonaliseerde zorg

Gepubliceerd op 4 jun 2019 om 09:58 | Views: 3.161

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
15 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Arie40
0
Crispr Cas heeft zich al bewezen in dit veld. Esperite gaat geld stoppen in iets wat het nooit kan winnen. Toch?!
DeZwarteRidder
0
quote:

Arie40 schreef op 4 jun 2019 om 10:32:


Is gegoogeld op Jouvene. Niks over te vinden.

Dat klopt wel, want Jouvene is net opgericht of misschien hebben ze alleen een nieuwe naam verzonnen.
Arie40
0
Geef jij het een kans van slagen Ridder?
Ben je bekend met de mogelijkheden van Crisp CAS trouwens?
Arie40
0
De cell factory is failliet sinds een paar weken. En de Polen zien na boekenonderzoek af van de aankoop van Cryo Save. Deze 2 dochterondernemingen van Esperite gaan het dus niet redden. En Esperite zelf is weer is veel te laat met een kwartaal en jaarverslag.

Is Jouvene de laatste poging/ stuiptrekking van Amar?
DeZwarteRidder
0
quote:

Arie40 schreef op 4 jun 2019 om 10:40:


Geef jij het een kans van slagen Ridder?
Ben je bekend met de mogelijkheden van Crisp CAS trouwens?

Nee, resp. een beetje.
Cobalt-47
0
Kijk maar op de site van esprite.....is vanochtend in alle vroegte uit de grote hoed van Amar gekomen...
Arie40
0
Amar, je koers gaat eindelijk weer is omhoog. Als je dat wil vasthouden of uitbouwen moet je wel met meer informatie komen.
DeZwarteRidder
0
quote:

Cobalt-47 schreef op 4 jun 2019 om 10:49:


Kijk maar op de site van esprite.....is vanochtend in alle vroegte uit de grote hoed van Amar gekomen...

Amar verspreid al ca 5 jaar nep-nieuws, waar altijd weer amateurs instinken.

Misschien hoopt hij de koers weer boven de 10 cent te krijgen , zodat ESGOF weer kan gaan dumpen...???

Het is echt schandalig wat deze man doet om kleine aandeelhouders te belazeren.
Cobalt-47
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 4 jun 2019 om 10:53:


[...]
Amar verspreid al ca 5 jaar nep-nieuws, waar altijd weer amateurs instinken.

Misschien hoopt hij de koers weer boven de 10 cent te krijgen , zodat ESGOF weer kan gaan dumpen...???

Het is echt schandalig wat deze man doet om kleine aandeelhouders te belazeren.

Tja t is echt te zot voor woorden, niet normaal.
Ron Kerstens
0
quote:

Cobalt-47 schreef op 4 jun 2019 om 10:59:


[...]
Tja t is echt te zot voor woorden, niet normaal.


Tja, maar zolang er "kleine" beleggers zijn die elke keer weer in dit soort verhalen stappen zullen dit soort scams niet verdwijnen. Vage beursfondsjes, teak, scheeps Cv's, grondkavels, OG al dan niet in verre landen, "investeerders" blijven erin trappen. Het hoort bij het leven vrees ik.
Arie40
0
quote:

Cobalt-47 schreef op 4 jun 2019 om 10:49:


Kijk maar op de site van esprite.....is vanochtend in alle vroegte uit de grote hoed van Amar gekomen...


Niks te vinden. Nieuws gaat tot en met mei 2019.
Cobalt-47
0
quote:

Arie40 schreef op 4 jun 2019 om 11:40:


[...]

Niks te vinden. Nieuws gaat tot en met mei 2019.

Beter kijken...Via de site Esprite nv. Of gewoon onder Jouvene daar staat t ook.
DeZwarteRidder
0
quote:

Arie40 schreef op 4 jun 2019 om 10:40:


Geef jij het een kans van slagen Ridder?
Ben je bekend met de mogelijkheden van Crisp CAS trouwens?

Het hele verhaal is gewoon totale nonsens: Esperite kan en mag helemaal geen patiënten behandelen; ze hebben daar helemaal geen vergunning voor.
15 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑