Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

'Zorgen over marketingbudget bij Heineken'

Gepubliceerd op 4 mrt 2019 om 08:03 | Views: 4.253 | Onderwerpen: levensmiddelen

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
5 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
mok
0
Ik lees net dat de F1 naar het circuit van Zandvoort gaat en Heineken Dutch GP gaat heten. Daar gaat vast een behoorlijk bedrag naar toe.
Jopie1962
0
Beetje apart.
Het maakt dus niet uit waaráán je het uitgeeft qua marketing, zolang je het budget maar opmaakt?

Effectief marketing zet meer zoden aan de dijk dan simpelweg je budget er doorheen draaien.
~Justin~
0
Apart ja.

Heeft de marketingmanager niet zijn gewenste budget gekregen ;-)

Heineken staat toch niet bekend als cheap op dat gebied.
Bonost
0
Oftewel RBC Capital zet in op een verlaging van de koers van Heineken op ongefundeerde signalen? Waarom?
Bert.f
0
het budget is al jaren lager dan laag, zeg al jaren heineken NL is kapot bezuinigd omdat van Boxmeer zijn Bonus wil veilig stellen. En naar de buitenwereld doen of het allemaal prima gaat. Maar wie werkzaam is bij Heineken weet wel beter, Ik kan niet wachten op het punt Van Boxmeer vertrekt en de opvolger geen middelen heeft om de stijgende lijn vast te houden. de verkoop in NL loopt al jaren hard terug, en zeker de afgelopen jaren zijn er duizenden klanten weggelopen naar de samenwerking met Sligro. En dit is nog lang niet het einde van de leegloop. Sligro zit met zijn handen in zijn haar, want het netwerk valt flink tegen en de kosten schieten door het plafond. Waar heineken naar de buitenwereld doet of het allemaal geweldig gaat. Roep dit al jaren, niemand geloofd het maar Van Boxmeer manipuleerd met de cijfers om zijn eigen ego en Bonus te redden. Ook de prijsstijging van afgelopen weken is totaal nergens op gebaseerd. Maar allemaal lekker blijven geloven ik ben blij dat ik het al jaren roep we zullen zien wie er gelijk gaat krijgen.
5 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord