Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

'Deal Bpost en PostNL blijft logisch'

Gepubliceerd op 1 dec 2016 om 09:34 | Views: 6.134

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
9 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
jaar2018
1
Wat een onzin zeg die KBC analisten, zij weten immers dat Bpost met hun bedrijfsvoering in de vorige eeuw staat en alleen wil profiteren met het uitzuigen van kennis en know how van PostNL.
Waar blijft het persbericht van PostNL met wederom een NEE en dit keer met een verzoek of de belgen het willen lezen in Brussel.
Accuboor
1
quote:

realiteit 2016 schreef op 1 dec 2016 om 09:55:


Wat een onzin zeg die KBC analisten, zij weten immers dat Bpost met hun bedrijfsvoering in de vorige eeuw staat en alleen wil profiteren met het uitzuigen van kennis en know how van PostNL.
Waar blijft het persbericht van PostNL met wederom een NEE en dit keer met een verzoek of de belgen het willen lezen in Brussel.

Dat jij bij PostNL werkt en liever (te) lang koffie blijft drinken weten we nu wel ;-)
Ritageld
0
quote:

realiteit 2016 schreef op 1 dec 2016 om 09:55:


Wat een onzin zeg die KBC analisten, zij weten immers dat Bpost met hun bedrijfsvoering in de vorige eeuw staat en alleen wil profiteren met het uitzuigen van kennis en know how van PostNL.
Waar blijft het persbericht van PostNL met wederom een NEE en dit keer met een verzoek of de belgen het willen lezen in Brussel.


Inderdaad, tamelijk vermoeiend die Belgen.
Alexia F
0
Een prima bod! De combinatie heeft betere vooruitzichten dan Post NL alleen. Ik begrijp de critici niet die het bod te laag vinden, want Post NL staat nu veel lager dan het bod, maar klaarblijkelijk wordt er niet massaal op deze zogenaamde spotgoedkope prijs ingekocht. Bovendien kunnen de aandeelhouders na verkoop van hun aandelen andere bedrijven uitkiezen en voor datzelfde geld een kwart meer aandelen kopen. Dat lijkt me een mooie ruil. Ik meld mijn aandelen Post NL dus graag aan.
Cas1
1
quote:

realiteit 2016 schreef op 1 dec 2016 om 09:55:


Wat een onzin zeg die KBC analisten, zij weten immers dat Bpost met hun bedrijfsvoering in de vorige eeuw staat en alleen wil profiteren met het uitzuigen van kennis en know how van PostNL.
Waar blijft het persbericht van PostNL met wederom een NEE en dit keer met een verzoek of de belgen het willen lezen in Brussel.


Ik denk dat je dringend het verbeterd bod moet aanschouwen en hun persbericht dringend moet lezen!

Het wordt nu tijd dat de grootaandeelhouders van PostNL wat harder op de tafel kloppen. 't Is immers tijd om de deal nu finaal te sluiten.
TimothyF
1
quote:

Alexia F schreef op 1 dec 2016 om 10:34:


Een prima bod! De combinatie heeft betere vooruitzichten dan Post NL alleen. Ik begrijp de critici niet die het bod te laag vinden, want Post NL staat nu veel lager dan het bod, maar klaarblijkelijk wordt er niet massaal op deze zogenaamde spotgoedkope prijs ingekocht. Bovendien kunnen de aandeelhouders na verkoop van hun aandelen andere bedrijven uitkiezen en voor datzelfde geld een kwart meer aandelen kopen. Dat lijkt me een mooie ruil. Ik meld mijn aandelen Post NL dus graag aan.


Welke synergie zie jij, die bijna niemand anders ziet?

Mind you, die Belgen versturen nog ouderwets briefpost. Denk je dat dit altijd zo zal blijven?

PostNL moet lekker haar eigen koers varen, nu het eindelijk de zaken voor elkaar heeft, je laten opslokken door een bedrijf wat de zure appel nog in het vizier krijgt, never.

je bent geïnteresseerd in de snelle winst, maar dit bod kent veel verliezers. Trouwens, de koerswinst spreekt wat dat betreft boekdelen, niemand zit te wachten op dit domme bod.
alrob
0
toch maar gokje gewaagd en wat calls maart16 gekocht. Druk op PostNl neemt wel toe en maar 1 positief geluid doet de koers flink stijgen. Dus daar wacht ik dan maar op.
TimothyF
0
quote:

alrob schreef op 1 dec 2016 om 13:33:


toch maar gokje gewaagd en wat calls maart16 gekocht. Druk op PostNl neemt wel toe en maar 1 positief geluid doet de koers flink stijgen. Dus daar wacht ik dan maar op.


Welke druk? De koers beweegt niet.

Bluescreen
0
quote:

alrob schreef op 1 dec 2016 om 13:33:


toch maar gokje gewaagd en wat calls maart16 gekocht. Druk op PostNl neemt wel toe en maar 1 positief geluid doet de koers flink stijgen. Dus daar wacht ik dan maar op.


calls maart16??????????
9 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑