Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Groei werkgelegenheid bedrijfsleven VS

Gepubliceerd op 1 juli 2020 14:29 | Views: 5.511 | Onderwerpen: arbeidsmarkt, Verenigde Staten

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
23 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Dividend Collector 1 juli 2020 17:49
    quote:

    plusmin schreef op 1 juli 2020 17:43:


    Lijkt er eerder op dat er veel slechte cijfers gegeven worden en daarna weer een beetje goed nieuws... Om de beurs te drukken maar zo een mega-crash te voorkomen.




    Waarom zou er een mega-crash moeten komen? Er is geen paniek meer, hooguit onrust. De VIX schommelt al weken rond de 30. Met corona kwam de paniek, maar daar is men nu aan gewend. Voor een nieuwe crash is een nieuwe zwarte zwaan nodig. En zolang TINA nog leeft moet deze zwaan van goede huize komen!
  2. plusmin 1 juli 2020 18:15
    quote:

    Dividend Collector schreef op 1 juli 2020 17:49:


    [...]

    Waarom zou er een mega-crash moeten komen? Er is geen paniek meer, hooguit onrust. De VIX schommelt al weken rond de 30. Met corona kwam de paniek, maar daar is men nu aan gewend. Voor een nieuwe crash is een nieuwe zwarte zwaan nodig. En zolang TINA nog leeft moet deze zwaan van goede huize komen!


    Zullen we de Q2 cijfers even afwachten, plus hoeveel (vooral kleine) bedrijven op omvallen staan?
    Ik ben geen doom-denker of zwartkijker maar probeer realistisch de markt in te schatten en m.i. is het sentiment onevenredig positief t.o.v. de huidige omstandigheden.

    Kunstmatig hoog gehouden beurzen dankzij een oververhitte geldpers is imo niet iets positiefs voor de toekomst. In de tussentijd profiteer ik mee waar dat lukt maar met enige voorzichtigheid die ik eerder niet had.

    Overigens zijn zwanen bijzonder smakelijk!

23 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑