Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Wall Street kleurt donkerrood door coronavrees

Gepubliceerd op 1 april 2020 22:20 | Views: 8.258

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
24 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Sentiment 2 april 2020 12:32
    quote:

    peter545 schreef op 2 april 2020 10:52:


    @gokker, over enige jaren zal men mij gelijk geven:
    Verder heb ik 't idee, dat alleen de krakkemikkige (= de gammele, zeer zwakke) mensen corona niet overleven. Dus, als ze corona wél zouden overleven, dan gaan ze spoedig aan 'n ándere ziekte dood.

    Onze regering verdient in mijn ogen een 'brevet van onvermogen'.
    Onze regering is onverantwoord te ver gegaan met het beschermen van zwaar zieke mensen
    Maar daarvoor ga je toch geen complete economie van ons land in de waagschaal stellen?
    inderdaad, had geld uitgegeven aan bescherming en isolatie van de risico gevallen, de gezonden en vaak jongere mensen komen wel door deze griep heen en voor hen die hierbij toch het ziekenhuis nodig hebben, was zat plek.

    Nu zitten we met miljarden aan schulden en duizenden mensen in de penarie, wat nog jaren nodig zal hebben om weer op het niveau van voor de maatregelen te komen.
  2. forum rang 4 peter545 2 april 2020 13:37
    Onze regering heeft zich - net als ándere regeringen - gek laten maken door een paniekzaaiende WHO, terwijl iedereen zou moeten weten van de enorme verwantschap van de WHO met de farmaceutische industrie.

    PS: iedereen die een natuurlijke immuniteit heeft opgebouwd, heeft een waarschijnlijk LEVENSLANGE immuniteit.
    Een vaccin geeft slechts een gemiddelde immuniteit van 6 maanden voor één griep.

    En griep blijft griep welke naam men die griep ook geeft (al varieert de ernst van diverse soorten griep).
    ÉLKE(!!!) griep is te bestrijden met gewone huis- tuin- en keukenmiddelen, zoals één tot drie weken thuisblijven (de zogenaamde thuisquarantaine) + afstand houden en + algemene hygiëne.
24 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑