Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Flinke omzetgroei voor Fastned

Reacties

7 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 6 MOEdig Voorwaarts 11 januari 2022 07:55
    Zo, hé!

    €4,9 mln dat is bijna 30 eurocent omzet per aandeel. En dat in 1 kwartaal!

    112000 actieve klanten die 385000 laadsessies afnemen; die mensen komen dus gemiddeld maar liefst 1x in de 26 dagen langs om voor een kleine €13 aan elektriciteit af te nemen.

    Indrukwekkende cijfers!
  2. kuddedier 11 januari 2022 09:18
    quote:

    MOEdig Voorwaarts schreef op 11 januari 2022 07:55:

    Zo, hé!

    €4,9 mln dat is bijna 30 eurocent omzet per aandeel. En dat in 1 kwartaal!

    112000 actieve klanten die 385000 laadsessies afnemen; die mensen komen dus gemiddeld maar liefst 1x in de 26 dagen langs om voor een kleine €13 aan elektriciteit af te nemen.

    Indrukwekkende cijfers!

    En dat is voor de early adapters, lease rijdes die gemiddeld 30.000 km per jaar rijden. Als dadelijk Henk en Ingrid aan de electrische auto gaan met gemiddeld 10.000 km per jaar, hoe vaak gaan die bij Fastned laden? Als ze ook voor de helft van de prijs ook thuis kunnen laden...
  3. themco 11 januari 2022 10:17
    Kijk, met nog meer (veel te dure en fancy) laadpalen met bijbehorende verliezen kunnen ze nu nog sneller hun cash verbranden!

    Waarom moet iedere Fastned lader zo over the top zijn vormgegeven? Er zijn genoeg laadpleinen waar alleen een goede laadpaal staat en that's it. Er hoeven geen doorzichtige zonnepanelen bovenop te liggen. Dat maakt alles onnodig duur. Maar ja, wanneer vorm boven functie gaat krijg je dit soort idioterie.
7 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?