Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Video: scherpe en snelle correctie AEX in verschiet

Reacties

15 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Nuchtere Kijk Op 18 juni 2021 16:58
    Angst aanjagen, hopen dat er met name particulieren verkopen. Stoploss zien te raken en dan kopen de grote jongens weer snel de boel op. Rente angst misbruiken enz. De centrale banken willen helemaal de rente niet snel verhogen. Tijdelijk wat hogere inflatie cijfers vind men prima. Er zijn JUIST NU zoveel schulden bij de overheden, men wil helemaal geen paniek, rente verhogingen, laat staan een beurs crash enz.
  2. forum rang 4 Ger1948 18 juni 2021 17:23
    quote:

    Travis Bickle schreef op 18 juni 2021 17:19:


    Zou fijn zijn, ik sta nog met de 250k aan de zijlijn, ik wacht al weer ff op een instapmomentje, hoewel ik nog aardig belegd ben.

    Valt me toch een beetje tegen......altijd gedacht dat je met minimaal 500k aan de zijlijn staat. Gelukkig ben je nog aardig belegd. Verder nog wensen?????
  3. davejeff 18 juni 2021 19:59
    quote:

    chogogo schreef op 18 juni 2021 19:44:


    Zo, echt dom geweest met je 250 k€ want de laatste tijd had je pegels kunnen maken. Tenminste met mijn 1000 k€ heb ik 15% plus gedraaid zonder aan de zijlijn te staan. Je bent een steengoede belegger, met nadruk onder een steen liggen.



    Ik vraag me oprecht af of je wel weet hoeveel 1000k is en weet bijna zeker dat je het niet hebt.
  4. forum rang 4 Stephanus1987 19 juni 2021 10:26
    quote:

    davejeff schreef op 18 juni 2021 19:59:


    [...]


    Ik vraag me oprecht af of je wel weet hoeveel 1000k is en weet bijna zeker dat je het niet hebt.



    Ach joh, als ik dit forum doorstruin stikt het hier van de miljonairs en beleggers met duizenden procenten winst. Waardoor je maar èèn ding kunt concluderen; De hoeveelheid lucht in de beurs heeft een perfecte correlatie met de hoeveel lucht op dit forum. (Disclaimer; ik ben nagenoeg vol belegd)
15 Posts
|Omhoog ↑