Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Musk duwt bitcoin omlaag

Reacties

22 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. Insider 13 mei 2021 20:24
    Binnenkort hebben Bitcoins alleen nog nostalgische waarden, net als oude voetbalplaatjes.

    De groei van het aantal cryptocurrencies is onbeperkt. Hoe leuk zo een beperkte oplage ook is, het is geen goud.
    Het aantal elementen op de wereld is beperkt. Goud is daar een van.
    Maar ondanks dat is investeren in goud ook niet zo een goed idee, het blijft een nonproductive asset.


    Buffet over de Bitcoin: youtu.be/LtITDtZPYEw
  2. Insider 13 mei 2021 21:33
    Als iemand winst maakt met de Bitcoin betekent dat vroeg of laat dat anderen verlies maken met de Bitcoin. Het gegeven dat nu veel mensen astronomische bedragen verdienen met de Bitcoin betekent dat in de toekomst heel veel mensen verlies zullen lijden. De koers van de Bitcoin kan lang blijven stijgen maar op een gegeven moment dan keert de wal het schip. In die zin heeft de Bitcoin overeenkomsten met de een Ponzi-scheme (piramidespel).

    Wat opvalt is dat mensen die deelnemen aan de Bitcoin handel fanatiek het Bitcoin evangelie verspreiden. Koop de bitcoin, jij wil toch ook rij worden. Iemand die voor de verleiding valt wordt waarschijnlijk ook een evangelist. Misschien kan de hype no veel gekker dan nu en stijgt de koers nog veel verder, maar dat is eindig... en dan komt de ellende.

    Zouden de financiële autoriteiten moeten ingrijpen?...maar wie durft spelbreker te zijn?

    Uiteindelijk gaat de zaak klappen en dan komt de ellende en de huillie huillie
22 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

TESLA INC. 517,900 17 jun
+26,650
+5,42%

Dagelijkse nieuwsbrief

Ja, ik wil elke dag de laatste kooptips en analyses van verschillende aandelen ontvangen.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links