Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Shell komt met voorlopige kwartaalindicaties

Reacties

5 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 7 drooglegging 7 april 2021 08:48
    $6 miljard afschrijvingen, onderling verpakt in 3 porties, kenners weten of dat meer of minder dan verwacht/gewenst is.

    De term "ruim onder het gemiddelde" klinkt geruststellend tot verzadigend, de kenners mogen het zeggen!

    www.marketwatch.com/story/shell-warns...

    De Koninklijke gaat wel een veertje laten vandaag!
  2. forum rang 8 boldie 7 april 2021 09:21
    quote:

    drooglegging schreef op 7 april 2021 08:48:


    $6 miljard afschrijvingen, onderling verpakt in 3 porties, kenners weten of dat meer of minder dan verwacht/gewenst is.

    De term "ruim onder het gemiddelde" klinkt geruststellend tot verzadigend, de kenners mogen het zeggen!

    www.marketwatch.com/story/shell-warns...

    De Koninklijke gaat wel een veertje laten vandaag!
    zou een borrel nemen als ik jouw was. Ga je misschien dingen weer wat helder zien.
  3. troebadoer 7 april 2021 10:56
    quote:

    drooglegging schreef op 7 april 2021 08:48:


    $6 miljard afschrijvingen, onderling verpakt in 3 porties, kenners weten of dat meer of minder dan verwacht/gewenst is.

    De term "ruim onder het gemiddelde" klinkt geruststellend tot verzadigend, de kenners mogen het zeggen!

    www.marketwatch.com/story/shell-warns...

    De Koninklijke gaat wel een veertje laten vandaag!


    vermoeiend type
  4. forum rang 8 bp5ah 7 april 2021 11:07
    quote:

    drooglegging schreef op 7 april 2021 08:48:


    $6 miljard afschrijvingen, onderling verpakt in 3 porties, kenners weten of dat meer of minder dan verwacht/gewenst is.

    De term "ruim onder het gemiddelde" klinkt geruststellend tot verzadigend, de kenners mogen het zeggen!

    www.marketwatch.com/story/shell-warns...

    De Koninklijke gaat wel een veertje laten vandaag!

    Je wordt moe van die drooglegging, .......................

    Ga maar een veertje laten hier ........
5 Posts
|Omhoog ↑