Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Klanten Beter Bed kopen 'op afspraak' weer als voor corona

Reacties

8 Posts
| Omlaag ↓
  1. henrico26 26 maart 2021 08:33
    Met "op afspraak" winkelen is er bij dit soort zaken ook veel meer tijd voor je. Ik vind het niet onbelangrijk om een "goed en gedegen slaapadvies" te krijgen bij de aankoop van een bed. Ook prettig om dit in alle rust en ruimte in de winkel te doen, niet in de massa met veel ander publiek.
  2. forum rang 6 Nuchtere Kijk Op 26 maart 2021 09:55
    Daarom BB heeft een mooie toekomst. Digitaal uitbreiden is natuurlijk veel makkelijker dan toen met die zaken in bv. Duitsland die nogal achenebbisj (armoedig, rommelig, goedkoop) aandeden.

    Prima toekomst dit bedrijf, ik zit er al in op koersen van 17+ ;-) Dus heb nog wel e.e.a. goed te maken. Ruim 12 euro nog voor ik quitte speel na al die jaren pfff. Ik slaap er gelukkig goed op.

    Dus retteketet naar BB :-)
  3. GrafZerk 26 maart 2021 12:56
    quote:

    Nuchtere Kijk Op schreef op 26 maart 2021 09:55:


    Daarom BB heeft een mooie toekomst. Digitaal uitbreiden is natuurlijk veel makkelijker dan toen met die zaken in bv. Duitsland die nogal achenebbisj (armoedig, rommelig, goedkoop) aandeden.

    Prima toekomst dit bedrijf, ik zit er al in op koersen van 17+ ;-) Dus heb nog wel e.e.a. goed te maken. Ruim 12 euro nog voor ik quitte speel na al die jaren pfff. Ik slaap er gelukkig goed op.

    Dus retteketet naar BB :-)


    Nu de koers nog naar 8 euro
8 Posts
|Omhoog ↑