Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Elon Musk benoemd tot 'Technoking of Tesla'

Reacties

17 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 8 drooglegging 15 maart 2021 14:03
    In de meeste buitenlandse media heeft men het over "Master of coin"(voorheen CFO) bovenstaande is iets anders!

    Een geweldige zet van The TechnoKing, een compleet nieuwe lading die navolging verdient.

    Hij schijt werkelijk op de SEC, hij heeft er duidelijk de pik op, ik zie het graag gebeuren, voor de rest heb ik weinig met Tesla!
  2. forum rang 4 FlashHenk 15 maart 2021 14:19
    Treurige baldadigheid met alle infantiliteit van een narcistische puber. Ik had meneer Musk ooit hoog zitten maar zijn consequente onvolwassenheid, zelfoverschatting en onbehouwen neigingen om andere andere mensen te beledigen, geven ernstig te denken over zijn mentale stabiliteit.
  3. forum rang 6 MFCons 15 maart 2021 14:30
    quote:

    FlashHenk schreef op 15 maart 2021 14:19:


    Treurige baldadigheid met alle infantiliteit van een narcistische puber. Ik had meneer Musk ooit hoog zitten maar zijn consequente onvolwassenheid, zelfoverschatting en onbehouwen neigingen om andere andere mensen te beledigen, geven ernstig te denken over zijn mentale stabiliteit.


    Dan kijk ik liever naar Elon dan een Mark Rutte. Dezelfde neigingen, maar met het verschil dat hij mij vertelt wat ik wanneer moet doen.
  4. Hugo44 15 maart 2021 15:10
    Hahaha, sommige mensen hier hebben geen humor, ik vind het wel lachen. Elon is gevat en slim, sommige mensen kunnen daar blijkbaar niet tegen. Wie het laatst lacht, lacht het best?

    Tesla is over een paar jaar veruit het duurste bedrijf ter wereld, vooral door de durf en visie van Elon Musk. Tegelijkertijd probeert Musk de omslag naar duurzaam te versnellen, dus alleen daarvoor zou hij al veel krediet moeten krijgen. De investering in bitcoin was gewoon slim en heeft al een mooi rendement opgeleverd. Gezien de nieuwe titel van Zach Kirkhorn was dit niet de laatste zet op crypto-gebied. Nog meer bitcoins? Of ook Dogecoin, de persoonlijke keuze van Musk? Ik heb er alvast wat ingeslagen. Don't bet against Elon.
  5. forum rang 4 mok 15 maart 2021 15:17
    quote:

    MFCons schreef op 15 maart 2021 14:30:


    [...]

    Dan kijk ik liever naar Elon dan een Mark Rutte. Dezelfde neigingen, maar met het verschil dat hij mij vertelt wat ik wanneer moet doen.

    Rutte laat zich adviseren door deskundigen, Elon is iemand die zich van niets en niemand aantrekt en zichzelf inmiddels boven alles verheven vindt. Niemand durft of kan hem tegenspreken. Een onderzeeër sturen naar mensen die vast zitten in een grot is een ziekelijke manier van aandacht vragen, ondertussen de redding vertragend en niemand die wat durft te zeggen, zelfs niet als het apparaat al na 10 meter vast zit. Maar, het werkt. Hij verzamelt geld als een dolle, er zijn genoeg mensen die in zijn idioterie trappen.
  6. forum rang 4 mok 15 maart 2021 15:22
    quote:

    Hugo44 schreef op 15 maart 2021 15:10:


    Hahaha, sommige mensen hier hebben geen humor, ik vind het wel lachen. Elon is gevat en slim, sommige mensen kunnen daar blijkbaar niet tegen. Wie het laatst lacht, lacht het best?

    Tesla is over een paar jaar veruit het duurste bedrijf ter wereld, vooral door de durf en visie van Elon Musk. Tegelijkertijd probeert Musk de omslag naar duurzaam te versnellen, dus alleen daarvoor zou hij al veel krediet moeten krijgen. De investering in bitcoin was gewoon slim en heeft al een mooi rendement opgeleverd. Gezien de nieuwe titel van Zach Kirkhorn was dit niet de laatste zet op crypto-gebied. Nog meer bitcoins? Of ook Dogecoin, de persoonlijke keuze van Musk? Ik heb er alvast wat ingeslagen. Don't bet against Elon.

    Duurzaam? Bitcoin is een energieslurper, daarom alleen al ongeschikt als betaalmiddel. En zijn raketprogramma, toeristen een rondje om de maan gunnen, lijkt me ook verre van milieuvriendelijk. Maar hij leeft van zijn grote schare blinde bewonderaars die hij feilloos weet te manipuleren.
  7. forum rang 6 MFCons 15 maart 2021 16:24
    quote:

    mok schreef op 15 maart 2021 15:17:


    [...]
    Hij verzamelt geld als een dolle, er zijn genoeg mensen die in zijn idioterie trappen.


    Dan heb je het toch gewoon wél over Rutte?!

    "Laat zich adviseren door..." Nee nee nee..... Rutte gebruikt dat wat past in wat hij wil. Dat is iets heel anders.
  8. [verwijderd] 15 maart 2021 16:52
    quote:

    Hugo44 schreef op 15 maart 2021 15:10:


    Hahaha, sommige mensen hier hebben geen humor, ik vind het wel lachen. Elon is gevat en slim, sommige mensen kunnen daar blijkbaar niet tegen. Wie het laatst lacht, lacht het best?

    Tesla is over een paar jaar veruit het duurste bedrijf ter wereld, vooral door de durf en visie van Elon Musk. Tegelijkertijd probeert Musk de omslag naar duurzaam te versnellen, dus alleen daarvoor zou hij al veel krediet moeten krijgen. De investering in bitcoin was gewoon slim en heeft al een mooi rendement opgeleverd. Gezien de nieuwe titel van Zach Kirkhorn was dit niet de laatste zet op crypto-gebied. Nog meer bitcoins? Of ook Dogecoin, de persoonlijke keuze van Musk? Ik heb er alvast wat ingeslagen. Don't bet against Elon.


    Als Elon zo graag een visionaire Einstein wil zijn dan is dit wel een heel banaal grapje. Ik weet nog niet wie er het laatst gaat lachen. De geschiedenis heeft heel wat narcisten hard zien komen en nog harder zien gaan.
17 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?