Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Coronacrisis drukt fitnessketen Basic-Fit diep in rode cijfers

Reacties

29 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. thejaguar 10 maart 2021 11:44
    heb nog even een nachtje geslapen over wat ik gisteren over basic-fit zei. en na een nacht: het doet mij denken aan het internettijdperk, 20-25 jaar geleden. bedrijven staken zich gigantisch in de schulden en maakte enorme verliezen. het werd allemaal met gejuich ontvangen, door beleggers en door analisten, en de koersen stegen skyhigh. maar bijna al die bedrijven zijn nu failliet. en nu: een bitcoin, waar je niks mee kan, behalve als je crimineel bent, hij is niet mooi, ook bepaald niet duurzaam, bijna 60.000 dollar waard, alleen omdat er veel mensen achter deze gekte aan lopen. tesla dat op een dag zonder nieuws 120 miljard dollar meer waard wordt.... en zo kan ik nog wel even doorgaan. de gekte heeft ook hier en nu toegeslagen, ook bij iex.nl helaas.
  2. SimpeleZiel 10 maart 2021 12:09
    quote:

    Beertje1957 schreef op 9 maart 2021 09:02:


    is Arend Jan Kamp toch verkeerd ingelicht: hij gaf aan dat Basic Fit een top aandeel is (zie zijn berichten van de afgelopen maanden). Kennis van zaken hebben is wat anders dan lobbyen.


    Arend Jan zou eens kritisch naar zijn bronnen moeten kijken.... Bitcoin was, is en wordt niks volgens Arend Jan. We zijn inmiddels $50.000 stijging verder :-)
  3. thejaguar 10 maart 2021 13:18
    ja, de wereld is veranderd, dat zeiden ze in het internettijdperk 25 jaar geleden ook. en toen stortte alles in, vooral de aandelen van de nieuwe, veranderde, wereld, de meeste daalden naar 0 euro of 0 dollar, failliet dus. maar ook de AEX kelderde, van 700 naar 218 punten, en later van 565 naar 195 punten. enig historisch besef zou goed zijn voor beleggers. en de mensen die nu nog in bitcoin of zo beleggen/speculeren en dat nog jaren blijven doen, zullen bedrogen uit komen.
29 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑