Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

PostNL straalt op sterk herstellende beurs

Reacties

13 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 7 Rowi62 1 maart 2021 12:40
    Pak je 4% van Post NL en kijk wat er met staal gebeurt..... Niet aan te slepen, hoge marges, vraag vanuit de US neemt toe maar nu nog export regels die er wellicht af gaan. Kansen voor Arcelor Mittal! Wellicht dat dit ook de redding voor IJmuiden wordt. Potetieel koers naar oude hoge nivo ?
  2. forum rang 7 Makita 1 maart 2021 13:16
    Voor de luie belegger. PostNL gaat 22 april ex-dividend (0,28 dividend 2020 per aandeel, ~8%). En eind augustus 0,09 interimdividend 2021.

    Onderneming gaat groeien door pakketten en zegt dat dividend 2021 en 2022 MINSTENS 0,29 per aandeel zal zijn.

    En er is dit weekend een actieve aandeelhouder ingestapt (Kretinsky) die al 14% in Royal Mail heeft gekocht en met GLS pakkettenbedrijf verder wil groeien.

    No-brainer aanschaffen en op de plank leggen.
  3. forum rang 4 jan de vakman 1 maart 2021 13:23
    Nou, ik vind dat tante Pos met een schitterende set cijfers komt, een mooie outlock, prima plan om verder te digitaliseren en nieuwe sorteercentra erbij en dan ook nog eventjes 0,28 dividend, dit is gewoon topkwaliteit, Nico, je bent een topper, gelukkig zag ik zelf dit ook aankomen, ik zat al stevig in het po[rc]sje en heb hem vorige week nog leuk bijgekocht, dus mijn week begint prima!!
  4. forum rang 5 post nl fan 1 maart 2021 13:29
    quote:

    jan de vakman schreef op 1 maart 2021 13:23:


    Nou, ik vind dat tante Pos met een schitterende set cijfers komt, een mooie outlock, prima plan om verder te digitaliseren en nieuwe sorteercentra erbij en dan ook nog eventjes 0,28 dividend, dit is gewoon topkwaliteit, Nico, je bent een topper, gelukkig zag ik zelf dit ook aankomen, ik zat al stevig in het po[rc]sje en heb hem vorige week nog leuk bijgekocht, dus mijn week begint prima!!
    vind u de beweging omhoog niet wat magertjes ?
  5. forum rang 5 post nl fan 1 maart 2021 13:41
    quote:

    Instapmoment schreef op 1 maart 2021 13:34:


    [...]

    Er is toch weinig tot geen nieuws te melden, buiten wat we al wisten van de Q2/Q3 cijfers en investor calls? Meeste potentie is inmiddels wel ingeprijsd.
    lees steeds verhalen dat grote beleggers in gaan stappen , zou toch n boost aan de koers moeten geven ? Of zijn verhalen hier ook alleen verhalen?
13 Posts
|Omhoog ↑