Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Turkse economie groeide vorig jaar ondanks coronacrisis

Reacties

6 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 andre68 1 maart 2021 11:03
    quote:

    HedgeFun schreef op 1 maart 2021 09:33:


    Ik ga niet op vakantie naar Turkije zolang die dictator zijn woorden over ons nazi's noemen niet terugdraait, ben ik de enige?
    Niet alléén om die reden. 4 kg per aankomen na een weekje all inclusive weerhoudt me ook. Early breakfast,late breakfast-lunch,high tea-early dinner,late dinner,midnight snack*, onbeperkt zuipen voor het plebs.

    *Zijn ze bang dat we het ontbijt niet halen omdat we verhongeren tijdens onze slaap?
  2. forum rang 7 Jopie1962 1 maart 2021 12:14
    quote:

    andre68 schreef op 1 maart 2021 11:03:


    [...]Niet alléén om die reden. 4 kg per aankomen na een weekje all inclusive weerhoudt me ook. Early breakfast,late breakfast-lunch,high tea-early dinner,late dinner,midnight snack*, onbeperkt zuipen voor het plebs.

    *Zijn ze bang dat we het ontbijt niet halen omdat we verhongeren tijdens onze slaap?


    Is dat HUN schuld? wie steekt al dat voer dan door zijn grote waffel naar binnen? je kunt ook sporten in die all-inclusive-parken!!
  3. forum rang 4 andre68 1 maart 2021 12:32
    quote:

    Jopie1962 schreef op 1 maart 2021 12:14:


    [...]

    Is dat HUN schuld? wie steekt al dat voer dan door zijn grote waffel naar binnen? je kunt ook sporten in die all-inclusive-parken!!
    Haha je gaat er nog serieus op in ook.......ja die all inclusive resorts trekken de massa omdat je er zo fijn kunt sporten;-)
6 Posts
|Omhoog ↑