Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Techbedrijven sleuren Nasdaq onderuit op Wall Street

Reacties

4 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 6 *voetnoot 22 februari 2021 23:27
    Hoezo? Vandaag op de AEX en Nasdaq naar beneden. Morgen waarschijnlijk stabiliseren.

    ASML en ASMI zijn wereldbedrijven. Goede cash, megavolle orderportefeuilles en wereldwijde chiptekort.
    Bestellingen uit Taiwan komen binnen. Toekomst is gericht op dit soort bedrijven. Vandaag even een stapje terug omdat het erg hard ging. Hoop en denk dat we morgen een ‘normale’ dag hebben. Toekomstgerichte bedrijven. Laat uw hoofd niet op hol brengen.
  2. forum rang 6 Erny 22 februari 2021 23:35
    quote:

    *voetnoot schreef op 22 februari 2021 23:27:


    Hoezo? Vandaag op de AEX en Nasdaq naar beneden. Morgen waarschijnlijk stabiliseren.

    ASML en ASMI zijn wereldbedrijven. Goede cash, megavolle orderportefeuilles en wereldwijde chiptekort.
    Bestellingen uit Taiwan komen binnen. Toekomst is gericht op dit soort bedrijven. Vandaag even een stapje terug omdat het erg hard ging. Hoop en denk dat we morgen een ‘normale’ dag hebben. Toekomstgerichte bedrijven. Laat uw hoofd niet op hol brengen.

    Nee, ik probeer mijn hoofd koel te houden, maar vaak volgt de AEX de USA en niet andersom, dus "technisch" hebben we morgen een verdere terugslag, zo verwacht ik.
    Het rentespook jaagt iedereen weg uit technologie wordt er gezegd.
  3. deegee 23 februari 2021 08:53
    met alle respect, chips blijven nodig, en gevraagd, de vooruit gang is niet te temmen, of de consument moet stoppen met nieuwe aan kopen te doen. er moet gegeten worden!! je wilt auto blijven rijden, je wilt op vakantie gaan, ect ect.
    het kan niet zo zijn dat elke dag de aandelen omhoog gaan, behalve de bedrijven die een zeer hoog reserves hebben staan op de bank. niet met de meute mee gaan!! fijne dag !!
4 Posts
|Omhoog ↑