Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Beurs Amsterdam gaat met winst weekend in

Reacties

2 Posts
| Omlaag ↓
  1. Tipje van sluier 19 februari 2021 18:14
    Waarzegster zei 700

    Hele vreemde beurs 2 jaar lang al, alleen maar op hooopp van zegen en FED
    Los het iets op neeeeeeeeee alleen maar nep geld in systeem. Al 10 jaar lang steun pakketten en het lost niks op.

    Echt waanzinnig hoe de dow jones zo gemakkelijk allemaal naar stoplosjes gedrukt wordt en tig keer heen en terug naar je aankoop 2 weken lang, voor het wel eens mag dalen of gam voor het daald. Tig keer een bewgeings factor rood groen rood groen groen rood groen.
    Of het speciaal tegen jan particulier gedaan wordt, mij, en als je gam hebt dan ineens gaat het in strepen.
  2. forum rang 8 bp5ah 20 februari 2021 01:00
    quote:

    Tipje van sluier schreef op 19 februari 2021 18:14:


    Waarzegster zei 700

    Hele vreemde beurs 2 jaar lang al, alleen maar op hooopp van zegen en FED
    Los het iets op neeeeeeeeee alleen maar nep geld in systeem. Al 10 jaar lang steun pakketten en het lost niks op.

    Echt waanzinnig hoe de dow jones zo gemakkelijk allemaal naar stoplosjes gedrukt wordt en tig keer heen en terug naar je aankoop 2 weken lang, voor het wel eens mag dalen of gam voor het daald. Tig keer een bewgeings factor rood groen rood groen groen rood groen.
    Of het speciaal tegen jan particulier gedaan wordt, mij, en als je gam hebt dan ineens gaat het in strepen.

    Formule1fan ??
2 Posts
|Omhoog ↑