Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Bouwer BAM sluit 2020 af met verlies van 122 miljoen euro

Reacties

12 Posts
| Omlaag ↓
  1. No-nonsense 18 februari 2021 10:07
    Al een poos geleden mijn verlies gepakt. Had ieder vertrouwen in dit bedrijf verloren. De drama's rollen over elkaar heen. In dit artikel ook weer een gigantische kostenbesparing van 100 miljoen per jaar. Op een omzet van 6,8 miljard. Dat is nog geen 1,5%. Denken jullie nu echt het daarmee te gaan redden RvB? Het blijft een ambitieloze bende, wie er ook zit.
  2. Oliemagnaat Oscar 18 februari 2021 12:31
    quote:

    No-nonsense schreef op 18 februari 2021 10:07:


    Al een poos geleden mijn verlies gepakt. Had ieder vertrouwen in dit bedrijf verloren. De drama's rollen over elkaar heen. In dit artikel ook weer een gigantische kostenbesparing van 100 miljoen per jaar. Op een omzet van 6,8 miljard. Dat is nog geen 1,5%. Denken jullie nu echt het daarmee te gaan redden RvB? Het blijft een ambitieloze bende, wie er ook zit.


    wel eens bekeken met wat voor marges bouwbedrijven werken? 100 meloen is giga besparing.
  3. forum rang 5 Ronald Engels 18 februari 2021 16:56
    quote:

    Oliemagnaat Oscar schreef op 18 februari 2021 12:31:


    [...]

    wel eens bekeken met wat voor marges bouwbedrijven werken? 100 meloen is giga besparing.


    ===============================

    Wie is zo gek om gratis of verliesgevend te werken BAM ten voordele van onze Overheden.

    Laat de Overheden in hun sop gaarkoken en stop met gratis verliesgevend werken voor onze graaiende Overheden!

    M.v.g. Ronald
  4. forum rang 6 beleggertje2020 18 februari 2021 21:33
    Weet je wat het is : De bouw heeft ontzettend veel werk en een flinke pijplijn, echter door allerlei idiote regelgeving van vooral de Nederlandse regering (klimaat-regels etc etc) voelen die bedrijven er niet veel meer voor om tegen verliezen nog meer te gaan bouwen ! Bovenden kunnen ze steeds minder en minder werkpaarden vinden voor de bouw . Slecht netto loon voor hetgeen je ervoor moet doen. Dus steeds minder en minder nieuwe aanwas voor dat soort werk. Dacht je nu werkelijk dat al die Polen nog zo verzot zijn op Nederland als werkland , ook dat wordt minder en minder nadat ze weten dat er in Polen steeds beter betaald wordt voor werk in de bouw !
12 Posts
|Omhoog ↑