Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

'Geld wordt niet verdiend met afhaaloptie bij winkels'

Reacties

6 Posts
| Omlaag ↓
  1. ranorene 16 februari 2021 11:41
    Alle winkels 12 uur per dag open om bezoek zoveel mogelijk te spreiden. Voer desnoods tijdzones in voor ouderen, kwetsbaren, jongeren etc. Hoe moeilijk kan het zijn? Mocht deze boodschap doordringen tot in D.H. dan gaan we daar natuurlijk eerst 4 weken over vergaderen. Hollanditius anno 2021.
  2. [verwijderd] 16 februari 2021 12:02
    quote:

    ranorene schreef op 16 februari 2021 11:41:


    Alle winkels 12 uur per dag open om bezoek zoveel mogelijk te spreiden. Voer desnoods tijdzones in voor ouderen, kwetsbaren, jongeren etc. Hoe moeilijk kan het zijn?

    Hoe moeilijk het kan zijn hebben we kunnen zien aan het gedrag van een deel van de bevolking.
  3. kpt Raketstart 16 februari 2021 12:19
    Click en collect is een webwinkel met afhaalbalie. Die trek je niet in 1 week van de grond. Een onzin oplossing voor de mokerslag in het gezicht van de retail. In België is sinds half december géén winkel lockdown en is de Corona besmetting wel dramatisch teruggevallen. Hoe kan dat dan? www.worldometers.info/coronavirus/cou...
  4. R.J. Daniels 16 februari 2021 12:33
    quote:

    kpt Raketstart schreef op 16 februari 2021 12:19:


    Click en collect is een webwinkel met afhaalbalie. Die trek je niet in 1 week van de grond. Een onzin oplossing voor de mokerslag in het gezicht van de retail. In België is sinds half december géén winkel lockdown en is de Corona besmetting wel dramatisch teruggevallen. Hoe kan dat dan? www.worldometers.info/coronavirus/cou...


    Lockdown is nooit in de historie toegepast en er is geen enkel bewijs dat het werkt. Integendeel. Maar het is allemaal wel goed voor de Great Reset waar Rutte (en vele wereld machthebbers en organisaties) flink voor bezig zijn. Ook de Koning heeft ons in zijn Troonrede al gewaarschuwd voor een ‘externe schok’. Die natuurlijk al lang is gepland.
6 Posts
|Omhoog ↑