Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Topman Heijmans: goedkeuren stikstofwet goed voor woningmarkt

Reacties

5 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 7 suske wiet 12 februari 2021 17:10
    Ik vermoed dat en hop dat de verkiezingen opheldering brengen .
    Klimaat is prima maar wat Nederland ten opzichte van andere landen als beleid er van gebracht heeft pluk nu al duidelijk de negatieve lasten
    De prijzen van de huizen is een ramp voor jonge mensen
    Een generatie die geen huis meer kunnen kopen .
    Dit gaat tot uiting komen in de verkiezingen .


  2. forum rang 6 Nuchtere Kijk Op 12 februari 2021 17:34
    quote:

    suske wiet schreef op 12 februari 2021 17:10:


    Ik vermoed dat en hop dat de verkiezingen opheldering brengen .
    Klimaat is prima maar wat Nederland ten opzichte van andere landen als beleid er van gebracht heeft pluk nu al duidelijk de negatieve lasten
    De prijzen van de huizen is een ramp voor jonge mensen
    Een generatie die geen huis meer kunnen kopen .
    Dit gaat tot uiting komen in de verkiezingen .





    Wen er maar vast aan, want naast de al bestaande instroom van immigranten, moeten er jaarlijks nog tenminste 80.000 extra bij. Dit i.v.m. het reproductie getal geboorten.

    Bv. de zorg, de bouw, vuilnis ophaaldiensten enz. er is te weinig personeel die dit kan of wil doen.
    En ja, die moeten ook jaarlijks ondergebracht worden in woningen die er nu al niet zijn.

    Nog even en de gemiddelde woning prijs gaat naar 4,5 ton. Lees 1 miljoen gulden was dat vroeger. Hoe zo is er geen inflatie pfffffffff En of je nu over de prijs van een woning hebt, over dat van een auto enz. We worden compleet voor de gek gehouden en voorgelogen door de overheden en centrale banken.

    Kijk deze filmpjes maar eens. Is geen complot theorie, dat complot handelen zit bij de machthebbers nu.

    www.youtube.com/watch?v=-tN9f_uOLOA

    www.youtube.com/watch?v=8lN1eV9G5LY
5 Posts
|Omhoog ↑