Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Horeca komt met eigen corona-routekaart voor sector

Reacties

9 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 7 Jopie1962 9 februari 2021 16:09
    quote:

    Jan 59 schreef op 9 februari 2021 16:04:


    Horeca wordt al bijna een jaar lang niet serieus genomen door Rutte en cs.
    Met name de natte horeca.



    "KHN stelt al langer dat er geen bewijs is dat de horeca een grote bron van coronabesmetting is en wil graag met de politiek in gesprek."

    Rutte en cs willen géén gesprek, bang dat ze zijn om besmet te raken.
  2. forum rang 4 MartijnN1932 9 februari 2021 16:18
    Toch wel mooi die horeca: "KHN stelt al langer dat er geen bewijs is dat de horeca een grote bron van coronabesmetting is en wil graag met de politiek in gesprek."


    Ik heb maar een paar antwoorden hierop :
    1: Ischgl 1 barman besmet 400 bargasten.
    2: Versnelde verspreiding in Limburg en brabant door kroegentochten tijdens carnaval.
    3: uitbraak in Zuidkorea (covid. volledig terug gedrongen, na opening van de horeca 1 besmet persoon bezoekt 5 gelegenheden) alles mocht weer dicht

    maar er zijn geen bewijzen ..uhu..
  3. nêtzevere 9 februari 2021 17:13
    quote:

    MartijnN1932 schreef op 9 februari 2021 16:18:


    Toch wel mooi die horeca: "KHN stelt al langer dat er geen bewijs is dat de horeca een grote bron van coronabesmetting is en wil graag met de politiek in gesprek."


    Ik heb maar een paar antwoorden hierop :
    1: Ischgl 1 barman besmet 400 bargasten.
    2: Versnelde verspreiding in Limburg en brabant door kroegentochten tijdens carnaval.
    3: uitbraak in Zuidkorea (covid. volledig terug gedrongen, na opening van de horeca 1 besmet persoon bezoekt 5 gelegenheden) alles mocht weer dicht

    maar er zijn geen bewijzen ..uhu..


    Ongeloofelijk fijnmazig onder verdeeld uw antwoorden !! Waarbij het enigste antwoord aangaande Nederland een festiviteit is en GEEN restaurant bezoek is ! U zult wel niet in de Horeca zijn tewerkgesteld !
  4. nêtzevere 9 februari 2021 17:15
    quote:

    Robine2004 schreef op 9 februari 2021 16:25:


    Begrijp hun frustratie.
    Maar wat ze willen gaat voorlopig niet gebeuren, zeker geen nachtclubs.
    Je krijgt dan ook weer veel reisbewegingen.
    De horeca gaat echt pas als laatste open.



    waarom zijn reisbewegingen niet goed als iedereen alleen in zijn auto zit !
    U gaat niet op bezoek bij andere families ?
9 Posts
|Omhoog ↑