Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Thuisbezorgd: bezorgdienst stopzetten bij extreem weer

Reacties

10 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Mijn Vriend 5 februari 2021 19:10
    Nu komt dus de ware aard van Thuisbezorgd.nl bovendrijven, het is meest een algo-bedrijf wat nul(o) risico wil lopen, want nu sommige mensen dreigen zelf niet meer in staat zijn om erop uit te gaan, laten ze het afweten, terwijl ze zelf natuurlijk de bezorgers meer ondersteuning moeten geven om te blijven bezorgen, maar na dus gewoon naar de kleine letters verwijzen. Wat een mentaliteit, alsof mensen alleen met mooi weer eten nodig hebben..
  2. Pl@y 2 g@!n 5 februari 2021 19:17
    quote:

    Mijn Vriend schreef op 5 februari 2021 19:10:


    Nu komt dus de ware aard van Thuisbezorgd.nl bovendrijven, het is meest een algo-bedrijf wat nul(o) risico wil lopen, want nu sommige mensen dreigen zelf niet meer in staat zijn om erop uit te gaan, laten ze het afweten, terwijl ze zelf natuurlijk de bezorgers meer ondersteuning moeten geven om te blijven bezorgen, maar na dus gewoon naar de kleine letters verwijzen. Wat een mentaliteit, alsof mensen alleen met mooi weer eten nodig hebben..


    Met Mijn Vriend kan ik praten, die snapt het.
  3. Jackpot1983 5 februari 2021 19:18
    quote:

    Pl@y 2 g@!n schreef op 5 februari 2021 19:05:


    [...]

    Ik roep ‘zomaar’ wat? Heb jij wel eens als maaltijdbezorger in de sneeuw gewerkt Henkie?


    Ik wel en kan je beloven je bent 2x zo lang bezig en krijgt tig meer bestellingen. Gelukkig voor mij was in de gulden tijd de fooi goed.

  4. Pl@y 2 g@!n 5 februari 2021 19:33
    quote:

    Jackpot1983 schreef op 5 februari 2021 19:18:


    [...]

    Ik wel en kan je beloven je bent 2x zo lang bezig en krijgt tig meer bestellingen. Gelukkig voor mij was in de gulden tijd de fooi goed.




    Jij begrijpt het ook. Waren de beste dagen meeste fooi op minder bestellingen. En baas begreep dat je langer onderweg was dus geen tijdsdruk en veiligheid voorop. Dat waren de dagen dat je extra waardering/respect kreeg van je baas, en kwam je op zo’n dag opdraven dan kon je in de toekomst ook op meer uren rekenen. Ik weet niet hoe het in deze tijd zit maar het zal wat dat betreft niet anders zijn, geen werk is geen loon. Daarbij ben je als ondernemer mooi klaar als je op zulke topdagen te horen krijgt dat ‘Thuisbezorgd’ niet ‘thuis wil bezorgen’.
10 Posts
|Omhoog ↑