Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Pfizer: opbrengsten coronavaccin rond de 15 miljard dollar

Reacties

12 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 8 boldie 2 februari 2021 14:22
    quote:

    radfahrt schreef op 2 februari 2021 13:56:


    [...]

    Niet helemaal: Meerdere vaccins beschikbaar. Zal wel blijven profiteren. In ieder geval tijdje. Heb mijn geld op PFE & JNJ.
    ja dat dan weer wel. En dan te bedenken dat er door landen ook nog eens flink veel geld is ingepompt voor onderzoek.
  2. zonnewijzer 2 februari 2021 16:40
    Gekocht aan 34,5. Lage koers gelet op de verhoogde outlook van 3,10 à 3,20 wpa. Ofte een koerswinstverhouding van 11! voor een winstgevend biotech met een grote blockbuster nl coronavaccin. Begrijpe wie deze tijden nog begrijpe kan...11 maal de winst, precies als een bank gewaardeerd LOL

  3. alexmaniax 3 februari 2021 01:23
    Koersverloop Pfizer in 2021 t/m 2 Feb. is waardeloos!!! Minus 9 %!
    E rwas een spike rond begin december 2020, toen ging PFE naar 42$!
    Het was maar voor 10 dagen of zo, daarvoor ( over heel 2020) EN daarna bleef ie hangen rond 35$!
    Heb de helft verkocht (GAK 34 $) gisteren en met de opbrengst BMY gekocht!
    Bij de eerstvolgende spike (+10% is genoeg) gaat de rest ook weg!.
    Pfizer is al 10 jaar DOOD GELD! ..... EN COVID GAAT HIER OOK NIETS VERANDEREN!
  4. forum rang 4 Putschrijvert 3 februari 2021 07:26
    quote:

    alexmaniax schreef op 3 februari 2021 01:23:


    Koersverloop Pfizer in 2021 t/m 2 Feb. is waardeloos!!! Minus 9 %!
    E rwas een spike rond begin december 2020, toen ging PFE naar 42$!
    Het was maar voor 10 dagen of zo, daarvoor ( over heel 2020) EN daarna bleef ie hangen rond 35$!
    Heb de helft verkocht (GAK 34 $) gisteren en met de opbrengst BMY gekocht!
    Bij de eerstvolgende spike (+10% is genoeg) gaat de rest ook weg!.
    Pfizer is al 10 jaar DOOD GELD! ..... EN COVID GAAT HIER OOK NIETS VERANDEREN!

    Er is nog wel een afsplitsing geweest tussendoor van een bedrijfsonderdeel. Zo’n 3 of 4 dollar per aandeel Pfizer waarde. Viatris.
12 Posts
|Omhoog ↑