Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

GameStop weer smaakmaker op Wall Street, ook AMC knalt omhoog

Reacties

77 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 geobeo 31 januari 2021 12:15
    quote:

    Tenzin schreef op 31 januari 2021 11:18:


    Ze zijn al bezig met $MAC de volgende $GME www.reddit.com/r/MACArmyBets/


    Heeft helemaal niets met GME te maken. Er is geen volgende GME.

    Er is geen enkel aandeel waar zo'n enorme foute short positie door 1 partij in zat. GME = bewust gokken op shorts squeezen.


    $MAC is potentieel gewoon een goed aandeel. Heeft met GME echt helemaal niets te maken. En ook met wallstreetbest helemaal niets te maken.

    Bovendien is er nog helemaal geen spraken van "volgende" de GME short squeeze moet nog beginnen.
  2. Clowns n Animals 31 januari 2021 16:43
    $GME IS DE ENIGE SHORTSQUEEZE KANDIDAAT MET 120% SHORT VAN DE VRIJ VERHANDELBARE AANDELEN. DE REST IS RUIS GECREERD DOOR DE HEDGEFONDSEN DIE HOPEN GELD UIT GAMESTOP TE KRIJGEN. HET VOLUME IN GAMESTOP IS VEEL TE LAAG OM OPENSTAANDE POSITIES TE DEKKEN. MET BUY EN HOLD TIJDENS DE VOLGENDE SHORT LADDER ATTACK KUN JE DE HEDGEFONDSEN UITROKEN. DIT IS GEEN KOOPAANBEVELING, I JUST LIKE THE STOCK.
  3. forum rang 10 DeZwarteRidder 31 januari 2021 16:49
    quote:

    Clowns n Animals schreef op 31 januari 2021 16:43:


    $GME IS DE ENIGE SHORTSQUEEZE KANDIDAAT MET 120% SHORT VAN DE VRIJ VERHANDELBARE AANDELEN. DE REST IS RUIS GECREERD DOOR DE HEDGEFONDSEN DIE HOPEN GELD UIT GAMESTOP TE KRIJGEN. HET VOLUME IN GAMESTOP IS VEEL TE LAAG OM OPENSTAANDE POSITIES TE DEKKEN. MET BUY EN HOLD TIJDENS DE VOLGENDE SHORT LADDER ATTACK KUN JE DE HEDGEFONDSEN UITROKEN. DIT IS GEEN KOOPAANBEVELING, I JUST LIKE THE STOCK.


    GME is een afgedane zaak die zeer snel weer als een baksteen naar de bodem gaat zinken.
  4. watjeweet 31 januari 2021 19:49
    quote:

    perry1 schreef op 30 januari 2021 22:55:


    Wereldhave das degene waar de shorts zitten


    dus met zijn allen Wereldhave redden en dezelfde actie uitvoeren.... sja 11 euro voor stukje Wereldhave dat een paar jaar geleden nog bijna of zelfs meer dan 100 euries waard was.....
    vooruit met de geit dan.

    maar in elkgeval even het lijst van potentieeltjes even gevoegd bij mijn account.....
  5. forum rang 8 drooglegging 31 januari 2021 20:10
    quote:

    Clowns n Animals schreef op 31 januari 2021 17:13:


    Dachten ze bij Melvin Capital ook:
    www.wsj.com/articles/melvin-capital-l...


    "Melvin Capital Management, het hedgefonds dat de meeste verliezen heeft geleden als gevolg van de stijgende aandelenkoersen van sterk short-short aandelen, verloor in januari 53%, volgens mensen die bekend zijn met het bedrijf.

    Melvin werd opgericht door Gabe Plotkin, een voormalige sterportefeuillemanager van hedgefond-titaan Steven A. Cohen. Het begon het jaar met ongeveer $ 12,5 miljard en loopt nu meer dan $ 8 miljard. Het huidige cijfer omvat $ 2,75 miljard aan noodfondsen die Citadel LLC, zijn partners en de heer Cohen's Point72 Asset Management afgelopen maandag in het hedgefonds hebben geïnjecteerd.

    Als onderdeel van de deal kregen ze drie jaar lang niet-controlerende inkomstenaandelen in Melvin. Tot nu toe hebben Citadel, zijn partners en Point72 geld verloren door de deal, hoewel de precieze omvang van het verlies zondag onduidelijk was"

    Ze zijn gewoon letterlijk gestript, einde oefening, het zijn gewoon heaumeaux!

    Worden hiermee pensioenfondsen en zakenbanken geraakt? the chain.
  6. Gouden Haan 31 januari 2021 20:16
    quote:

    watjeweet schreef op 31 januari 2021 19:49:


    [...]

    dus met zijn allen Wereldhave redden en dezelfde actie uitvoeren.... sja 11 euro voor stukje Wereldhave dat een paar jaar geleden nog bijna of zelfs meer dan 100 euries waard was.....
    vooruit met de geit dan.

    maar in elkgeval even het lijst van potentieeltjes even gevoegd bij mijn account.....

    Je kunt dezelfde actie niet uitvoeren. Het aantal mensen op een forum voor beleggers (!) dat niet snapt dat een shortsqueeze bij een aandeel met slechts 10% shorters niet kan is echt schokkend.
  7. BekSide 31 januari 2021 20:28
    Zilver lijkt toch al flink door het dak te gaan.
    Is dat dan toch het volgende. Kan zelf helaas niks voorbeurs doen. Maar zit zelfs te denken er een Plus500 aan te wagen, daar kun je volgens mij vanaf 00.00 kopen.

    Het zijn toch wel enge tijden zo, en de stimulus checks onderweg voor al deze Redditters!? Flink wat geld stiekem wat ze erin kunnen steken. Inmiddels 7.5 miljoen leden.
  8. Gouden Haan 31 januari 2021 20:50
    quote:

    BekSide schreef op 31 januari 2021 20:28:


    Zilver lijkt toch al flink door het dak te gaan.
    Is dat dan toch het volgende. Kan zelf helaas niks voorbeurs doen. Maar zit zelfs te denken er een Plus500 aan te wagen, daar kun je volgens mij vanaf 00.00 kopen.

    Het zijn toch wel enge tijden zo, en de stimulus checks onderweg voor al deze Redditters!? Flink wat geld stiekem wat ze erin kunnen steken. Inmiddels 7.5 miljoen leden.

    En die leden hebben het over bijna niets anders dan GME, kijk zelf maar naar de meest populaire posts. Dit is omdat de moderators daar ook wel begrijpen dat het misgaat zodra iedereen zijn eigen aandeel komt pluggen.
77 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 | Laatste |Omhoog ↑