Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

'Coronacrisis kost Nederland in twee jaar tijd 189.000 banen'

Reacties

4 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Rowi62 28 januari 2021 09:27
    Waar moet je nou op stemmen - met fatsoen - als je het niet eens bent met de meeste maatregelen. Ik wil dat men meer op gezond leven focust ipv mensen opsluiten. Dus juist allemaal sporten en obesitas als vijand van de IC zin en die mensen helpen en beschermen. In mijn omgeving zie ik ook veel mensen plots gaan sporten. Prim. Precies wat de huiartsen ook roepen (in de woestijn)
  2. De Buurman 28 januari 2021 12:49
    quote:

    Rowi62 schreef op 28 januari 2021 09:27:


    Waar moet je nou op stemmen - met fatsoen - als je het niet eens bent met de meeste maatregelen. Ik wil dat men meer op gezond leven focust ipv mensen opsluiten. Dus juist allemaal sporten en obesitas als vijand van de IC zin en die mensen helpen en beschermen. In mijn omgeving zie ik ook veel mensen plots gaan sporten. Prim. Precies wat de huiartsen ook roepen (in de woestijn)


    Leeftijd is de grootste risicofactor bij COVID-19. Geen hoeveelheid sporten of gezonde voeding maakt iemand letterlijk jonger.
  3. J.Inv. 28 januari 2021 14:09
    quote:

    Rowi62 schreef op 28 januari 2021 09:27:


    Waar moet je nou op stemmen - met fatsoen - als je het niet eens bent met de meeste maatregelen. Ik wil dat men meer op gezond leven focust ipv mensen opsluiten. Dus juist allemaal sporten en obesitas als vijand van de IC zin en die mensen helpen en beschermen. In mijn omgeving zie ik ook veel mensen plots gaan sporten. Prim. Precies wat de huiartsen ook roepen (in de woestijn)

    FvD.
4 Posts
|Omhoog ↑