Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Wall Street fors lager na opmerkingen Fed-baas Powell

Reacties

5 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Ger1948 27 januari 2021 23:03
    Jammer Powell. Gaat niet helpen. We blijven de ballon maar opblazen...Iedereen weet dat de vooruitzichten niet rooskleurig zijn, maar ook niemand wil de boot missen. Hoe lang blijven we nog geloven in sprookjes??
    Zolang er gratis geld is zal dat nog wel lukken, maar het probleem is dat we steeds meer gratis geld nodig hebben. Daar komt onherroepelijk een eind aan. En dan?????.?
  2. [verwijderd] 28 januari 2021 00:32
    quote:

    Ger1948 schreef op 27 januari 2021 23:03:


    Jammer Powell. Gaat niet helpen. We blijven de ballon maar opblazen...Iedereen weet dat de vooruitzichten niet rooskleurig zijn, maar ook niemand wil de boot missen. Hoe lang blijven we nog geloven in sprookjes??
    Zolang er gratis geld is zal dat nog wel lukken, maar het probleem is dat we steeds meer gratis geld nodig hebben. Daar komt onherroepelijk een eind aan. En dan?????.?


    In japan doen ze het zo al 20 jaar? Gewoon rente naar nul of negatief en printen maar. Wel wat zombie bedrijven en banken, maar men leeft daar ook gewoon verder. Toch?
  3. forum rang 5 MOEdig Voorwaarts 28 januari 2021 07:58
    Goed dat ze er bij de Fed ook achter zijn dat de enige manier om verder te komen het oplossen van het coronaprobleem is en dat elke keer wanneer de indices twee dagen lang geen nieuw ATH neerzetten er een paar duizend miljard tegen aan smijten daar niet per se bij gaat helpen...
5 Posts
|Omhoog ↑