Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Supermarkten: doe verspreid over de dag boodschappen

Reacties

6 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 5 ramp 2017 20 januari 2021 15:53
    Das toch dom als ik om 9 uur een brood ga halen om 10 uur een pak melk om 12 stukje worst om 14 uur pak koffie om 16 uur zak aardappels en om 17 wat groente , ik snap niet dat ze dat willen dat ik verdeeld over de dag mijn boodschappen ga halen ?. Ik misschien dom , maar 1 keer per week in contact met mensen is mij al te veel laat staan meerdere keren per dag .... bah nee eng ..
  2. forum rang 6 MFCons 20 januari 2021 16:11
    quote:

    ramp 2017 schreef op 20 januari 2021 15:53:


    Das toch dom als ik om 9 uur een brood ga halen om 10 uur een pak melk om 12 stukje worst om 14 uur pak koffie om 16 uur zak aardappels en om 17 wat groente , ik snap niet dat ze dat willen dat ik verdeeld over de dag mijn boodschappen ga halen ?. Ik misschien dom , maar 1 keer per week in contact met mensen is mij al te veel laat staan meerdere keren per dag .... bah nee eng ..


    Meer duimpjes voor deze man please.
  3. Maximus16 20 januari 2021 16:25
    quote:

    BeursVis schreef op 20 januari 2021 16:12:


    Leuk hoor zo een oproep maar dit is alleen maar marketing. Hoe moet ik in godsnaam weten wanneer de rest van de mensen in mijn stad niet gaan winkelen? Als het mogelijk is ga ik al vroeg in de ochtend maar rustig is het dan allerminst.


    Als het goed is, is niemand aan het winkelen. Je doet alleen nog functioneel je boodschappen.
    Dus niet met zijn tweeën of meer en gericht door de winkel en niet staan kletsen met iemand die je in de supermarkt tegen komt.

    Als je overigens op Google je supermarkt opzoekt, krijg je een actueel overzicht op welke momenten het druk is en op welke niet.
  4. Maximus16 21 januari 2021 08:27
    quote:

    Campingrally schreef op 20 januari 2021 17:29:


    Waarom geen avondklok van 22.00 t/m 6.00 uur. Volgens mij zijn ze in België toch wat slimmer als hier.


    Of nog beter vanaf 24.00
    Dan kun je ten minste nog fatsoenlijk bij je vrienden een biertje drinken en heb je ook nog genoeg tijd als je dronken naar huis moet lopen.
6 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?