Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

DHL: pakketbezorging gaat door tijdens avondklok

Reacties

10 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Putschrijvert 18 januari 2021 17:15
    quote:

    drooglegging schreef op 18 januari 2021 17:06:


    DHL acteert pro-actief +1
    Ze laten soepeltjes weten dat ze doorgaan, klok of geen klok, anders kunnen er nog eens 120.000 medewerkers in de NOW3 regeling.

    Is de haag bezig met een Blitz Krieg?

    Binnenkort moeten we ook de ramen gaan verduisteren.
  2. forum rang 5 ramp 2017 18 januari 2021 17:32
    quote:

    drooglegging schreef op 18 januari 2021 17:06:


    DHL acteert pro-actief +1
    Ze laten soepeltjes weten dat ze doorgaan, klok of geen klok, anders kunnen er nog eens 120.000 medewerkers in de NOW3 regeling.

    Is de haag bezig met een Blitz Krieg?


    Als ze gewone uren gaan bezorgen kunnen ze tienduizenden aan nemen en bestel wagens gaan kopen zou misschien zelfs economisch gezien veel beter zijn , misschien niet direct voor de pakket diensten , maar breeder gezien wel ...
  3. Damokless 19 januari 2021 06:38