Maaltijdbestellingen moederbedrijf Thuisbezorgd.nl scherp omhoog
op 13 januari 2021 07:56
Views: 8.780
Zo zonde dat restaurants hun omzet moeten delen met dit bedrijf. Gewoon zelf een mooi website bouwen. Ik omzeil altijd thuisbezorgd als ik iets bestel, dat gun ik deze ondernemers. Desnoods ouderwets bellen.
Weet je wat een goede site en webshop tegenwoordig kost? En dan niet te denken aan de Adwords kosten. Thuisbezorgd geeft de ondernemer direct orders en (bijna) geen investering. Je moet daar wel wat voor afdragen natuurlijk.
FPAK schreef op 13 januari 2021 08:15 :
Zo zonde dat restaurants hun omzet moeten delen met dit bedrijf. Gewoon zelf een mooi website bouwen. Ik omzeil altijd thuisbezorgd als ik iets bestel, dat gun ik deze ondernemers. Desnoods ouderwets bellen.
Begrijp ik niets van. Takeaway regelt de hele bezorging en restaurants profiteren hiervan door hogere omzet. Natuurlijk kost dit geld maar als een restaurant zelf een bezorger in dienst moet nemen zijn ze meer kwijt.
Een eigen website lost vaak niet zoveel op. Mensen willen een overzicht van alle keuzes aan restaurants. Verder eens, toch zuur voor de individuele restaurants maar ze zijn dan in ieder geval beter te vinden.
FPAK schreef op 13 januari 2021 08:15 :
Zo zonde dat restaurants hun omzet moeten delen met dit bedrijf. Gewoon zelf een mooi website bouwen. Ik omzeil altijd thuisbezorgd als ik iets bestel, dat gun ik deze ondernemers. Desnoods ouderwets bellen.
Als je bestelt zou hebben, had je moeten weten dat bestellen via Thuisbezorgd hogere prijzen gelden dan afhalen in het rerstaurant. En ja, wat mijn voorganger zei, zelf bezorgers in dienst nemen kost ook klauwen met geld.
FPAK schreef op 13 januari 2021 08:15 :
Zo zonde dat restaurants hun omzet moeten delen met dit bedrijf. Gewoon zelf een mooi website bouwen. Ik omzeil altijd thuisbezorgd als ik iets bestel, dat gun ik deze ondernemers. Desnoods ouderwets bellen.
Dat is ook prima, als je weet wat en waar je iets wilt bestellen, en of de zaak überhaupt wel zelf bezorgers heeft. Mensen lijken soms wel te vergeten dat JET een dienst levert waar enorm veel vraag naar is.
Er zijn restaurants die alsnog zelf moeten bezorgen. Daarom bestel ik ook altijd direct bij de zaak zelf, dan hebben ze er meer aan, zeker in deze moeilijke tijd.
ik heb nog nergens gezien dat prijzen lager zijn als je niet laat bezorgen. Bij afhalen dezelfde prijzen; laat je bezorgen dan kost het iets meer
FPAK schreef op 13 januari 2021 08:15 :
Zo zonde dat restaurants hun omzet moeten delen met dit bedrijf. Gewoon zelf een mooi website bouwen. Ik omzeil altijd thuisbezorgd als ik iets bestel, dat gun ik deze ondernemers. Desnoods ouderwets bellen.
Tsja, ik had van 80% van de bedrijven die ik via Thuisbezorgd tegen kom, nog nooit gehoord. Dus Thuisbezorgd, Ubereats is ook gewoon branding voor elk restaurant. Zeker als je dan ook nog goed eten levert en dus goede reviews scoort. Hetzelfde als met booking.com. Dus zou totaal niet weten waarom we restaurants en hotels altijd zielig moeten vinden. Zijn voor hun in principe 'marketing' en leveringskosten ineen. Win-win voor beide partijen. Reizigers en foodguests die dergelijke sites gebruiken om te vergelijken en vervolgens 'lokaal' (direct) bestellen, zijn eigenlijk pas echt zielig. Van een product gebruikmaken en dan niet willen betalen.
FPAK schreef op 13 januari 2021 08:15 :
Zo zonde dat restaurants hun omzet moeten delen met dit bedrijf. Gewoon zelf een mooi website bouwen. Ik omzeil altijd thuisbezorgd als ik iets bestel, dat gun ik deze ondernemers. Desnoods ouderwets bellen.
AB. Het probleem is dat jongeren "thuisbezorgd" intikken en hiervan uit verder hun keuze maken, het selecteren bij de ingang is het probleem. In deze tijd 15-20% commissie is te veel, de marge is gelijk verdwenen. Restaurants worden gekneveld door de start-up, maar het kantelpunt is nabij, na de corona crisis gaat Thuisbezorgd op een zijspoor komen. De krimp zal als eerste in de groetere steden zichtbaar worden, gewoon op marktwerking dus!
Wat een leuk theekransje is dit zeg. Dacht dat het om reacties ging hetgeen IEX schrijft en wat een bedrijf presteert en hoe het aandeel het doet! Maar je bent natuurlijk vrij om te schrijven wat je wilt. Wat ik niet begrijp is waarom JET -4,14% noteert terwijl het zo goed presteert.
Gunther schreef op 13 januari 2021 08:34 :
[...]
Begrijp ik niets van. Takeaway regelt de hele bezorging en restaurants profiteren hiervan door hogere omzet. Natuurlijk kost dit geld maar als een restaurant zelf een bezorger in dienst moet nemen zijn ze meer kwijt.
In Nederland heeft Thuisbezorgd nauwelijks bezorgers. Ze fungeren echt als doorgeefluik van orders, de restaurants verzorgen juist de gehele bezorging. Wat ze wel doen zijn goedkope jassen en andere gear aanbieden zodat ze hun zichtbaarheid vergroten. Uber eats heeft in Nederland een serieus concurrentievoordeel. Omdat zij bereid zijn grote hordes aan eigen ZZP bezorgers in te zetten is de levertijd op piekuren vele malen sneller dan als je via thuisbezorgd besteld.
Drdredederde schreef op 13 januari 2021 21:36 :
Wat een leuk theekransje is dit zeg. Dacht dat het om reacties ging hetgeen IEX schrijft en wat een bedrijf presteert en hoe het aandeel het doet!
Maar je bent natuurlijk vrij om te schrijven wat je wilt.
Wat ik niet begrijp is waarom JET -4,14% noteert terwijl het zo goed presteert.
Omzet verhogen is leuk, maar winst maken is beter.
jbds schreef op 15 januari 2021 12:23 :
[...]
Omzet verhogen is leuk, maar winst maken is beter.
Daar dachten ze bij Amazon en Tesla anders over en zie wat er van die bedrijven geworden is.
Aantal posts per pagina:
20
50
100