Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Wall Street verheugd dat Trump ordelijke machtsoverdracht belooft

Reacties

9 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Formule1-Fan 7 januari 2021 16:10
    De dow de grootste machtigste beurs ooit.
    12 k stijging in 10 maand. Ongeacht wat er gebeurd in de wereld, groen moet staan.

    Maffia FED gedoe met gratis steun pakketten. Moet stoppen dit. Oneerlijke handel zo.
    Mega bubbels en hype daar gaande. Nieuwe jaar gaat als vuurwerk te kjeer, up up up, de drang avn gam shorts heerst zo erg, en drugs indiening. eu beetje rood, us groene wolk
  2. forum rang 5 Regeis 7 januari 2021 16:13
    Een ordenlijke machtoverdracht voor wat dit waard is vanuit Trump zijn mond. Eerder zou hij ook meewerken aan een geleidelijke machtsoverdracht maar dat is er tot op heden ook niet van de grond gekomen! Gistermiddag/avond zou hij meelopen met deze groep fanatieke aanhangers, hij is echter snel huiswaarts gekeerd en heeft zijn eigen collega's in gevaar gebracht en er zijn toch vier doden te betreuren. Verheugd dat Biden ongetwijfeld een betere president zal zijn maar ik ben er echt nog niet gerust op!
  3. forum rang 5 geobeo 7 januari 2021 16:35
    quote:

    Regeis schreef op 7 januari 2021 16:13:


    hij is echter snel huiswaarts gekeerd en heeft zijn eigen collega's in gevaar gebracht en er zijn toch vier doden te betreuren. Verheugd dat Biden ongetwijfeld een betere president zal zijn maar ik ben er echt nog niet gerust op!


    4 doden. Dat is nog steeds enkele 10.000'en tot 100.000'en doden minder dan alle voorgangers per stuk.

    Laten we niet vergeten dat ie ALLEMAAL (Obama, Clinton, Bush, etc) oorlogen gestart zijn, met 10.000'en doden (of veel meer) tot gevolg.

    Is het goed dat het capitool bestormd is? Nee, niet handig. Als het protest gebeurd was tijdens de stemmingen (tegen stem computers en briefstemmen) had ik er alle respect voor gehad, maar nu niet.

    Desondanks wel hoopgevend om te zien dat de vrijheid om te protesteren (democratie dus) daar nog gerespecteerd wordt door de autoriteiten.
9 Posts
|Omhoog ↑