Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

'Regering-Trump wil Alibaba en Tencent op zwarte lijst zetten'

Reacties

10 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 geobeo 7 januari 2021 08:57
    Vreemd. De handel van Google en Amazon in China gaat te gek en dan zet hij Chinese bedrijven buiten de deur. Dat kan toch niet?

    Oh wacht, er is helemaal geen handel van Amerikaanse bedrijven in China.

    Iedereen die hier verontwaardigd op reageert, want "Trump" is een grotere idioot dan Trump zelf IMO.
  2. Johnnywick 7 januari 2021 09:33
    Delisting van alibaba den tencent raakt vooral Amerikaanse investeerders (pensioenfondsen en retail) en buitenlandse investeerders waaronder in EU. Chinezen handelen vooral in HK exchange en die mogen tegen een korting nu kopen. Standaard wanhopige acties van Trump om zelf in eigen vingers te snijden, kijken niet meer van op.
  3. wanezel 7 januari 2021 11:23
    De regering Trump is bezig Trump zelf op de zwarte lijst te zetten. Facebook en Twitter hebben zijn accounts tijdelijk gesloten, en als hij bepaalde berichten niet terugtrekt, gaan ze die definitief sluiten. Hij heeft zijn eigen partij voor vele jaren elke kans op een verkiezingsoverwinning ontnomen, wegens verdeeldheid. Hij heeft en het presidentschap, en de Kamer, en de Senaat verloren. Een prachtig track record...
  4. Vanoranje 7 januari 2021 17:56
    quote:

    geobeo schreef op 7 januari 2021 08:57:


    Vreemd. De handel van Google en Amazon in China gaat te gek en dan zet hij Chinese bedrijven buiten de deur. Dat kan toch niet?

    Oh wacht, er is helemaal geen handel van Amerikaanse bedrijven in China.