Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Heijmans bouwt honderden studentenwoningen in Eindhoven

EINDHOVEN (ANP) - Bouwconcern Heijmans gaat meer dan 700 nieuwe studentenwoningen bouwen op het terrein van de Technische Universiteit Eindhoven (TU/e). Met de klus is circa 60 miljoen euro gemoeid. De nieuwe huisvesting moet af zijn voor aanvang van het collegejaar 2023-2024.

Het plan bestaat uit twee woontorens, met in totaal 653 studentenwoningen. Daartussen komt een laagbouw waar ook nog 82 woningen in te vinden zullen zijn. Volgens Heijmans, dat de aanbesteding won samen met stichting Woonbedrijf SWS.Hhvl en architect VenhoevenCS, moet die laagbouw straks ook het 'sociale hart' vormen van het complex. Er komen onder meer een kringloopwinkel en in overleg met studenten nader in te vullen ruimtes.

De verhuur en het beheer van de woningen is voor een periode van vijftig jaar in handen van Vestide, de merknaam waaronder de studentenhuisvester van Woonbedrijf bekend is.

Community trend

Zal het aandeel stijgen of dalen naar aanleiding van dit nieuwsbericht?

Aandeel Kies Huidige trend
Heijmans

Gerelateerd

Reacties

7 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 5 januari 2021 08:43
    De bouw, o.a. Heymans en BAM: die gaan het maken en zullen de pareltjes op en van de beurs worden. Bij BAM zijn de lijken nu wel uit de kast geruimd en de nieuwe CEO, Ruud Joosten, heeft de wind er flink onder. Het zal een kwestie van tijd zijn; dan staan de koersen van deze 2 fondsen weer op het oude niveau!
  2. forum rang 8 HenkdeV 5 januari 2021 09:10
    quote:

    brood op de plank schreef op 5 januari 2021 08:43:


    De bouw, o.a. Heymans en BAM: die gaan het maken en zullen de pareltjes op en van de beurs worden. Bij BAM zijn de lijken nu wel uit de kast geruimd en de nieuwe CEO, Ruud Joosten, heeft de wind er flink onder. Het zal een kwestie van tijd zijn; dan staan de koersen van deze 2 fondsen weer op het oude niveau!


    Dit schreef deze meneer op het BAM forum:

    brood op de plank
    4 januari 2021 17:20

    Vandaag nieuw hier en wat een teleurstelling weer eens als aandeelhouder (6 jaar) van Koninklijke BAM. Ranzig; een ander woord kan ik thans niet bedenken. Ruud Joosten (CEO) waar blijft u met een positief bericht. Of vergaat het ons, onder uw bewind, net zoals bij V. Wingerden?

    Wat moet je nu geloven:-))).
  3. forum rang 8 HenkdeV 5 januari 2021 10:25
    quote:

    Sarlat schreef op 5 januari 2021 09:25:


    Een beetje Reclame voor BAM is niet mis Henk :p


    brood op de plank
    4 januari 2021 17:20

    Vandaag nieuw hier en wat een teleurstelling weer eens als aandeelhouder (6 jaar) van Koninklijke BAM. Ranzig; een ander woord kan ik thans niet bedenken. Ruud Joosten (CEO) waar blijft u met een positief bericht. Of vergaat het ons, onder uw bewind, net zoals bij V. Wingerden?

    Dit lijkt mij niet echt reclame voor BAM. Het is puur negatief.
  4. forum rang 6 Nuchtere Kijk Op 5 januari 2021 11:09
    quote:

    brood op de plank schreef op 5 januari 2021 08:43:


    De bouw, o.a. Heymans en BAM: die gaan het maken en zullen de pareltjes op en van de beurs worden. Bij BAM zijn de lijken nu wel uit de kast geruimd en de nieuwe CEO, Ruud Joosten, heeft de wind er flink onder. Het zal een kwestie van tijd zijn; dan staan de koersen van deze 2 fondsen weer op het oude niveau!


    Oude niveaus? Voor Heijmans betekent dat boven de 130 euro ;-) kijk maar eens naar bv. 2007.
    Ze gaan wel dit jaar flink omhoog verwacht ik. Maar oude niveaus. Hangt allemaal af welke dividenden we de komende jaren gaan zien. Dat was heel lang geleden ook ff anders. Maar met name Heijmans dicht ik goede jaren toe met Hillen aan het roer ;-)
7 Posts
|Omhoog ↑