Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Europese lening van 200 miljoen voor ggz-instelling 's Heeren Loo

Reacties

4 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 5 ramp 2017 4 januari 2021 09:09
    Zeker met de kinder deportaties door jeugdzorg Wsg , 30.000 kinder uithiusgeplaatst waarvan volgens commissie Samson 90 % niet beter afwas dan in thuis situatie , al deze kinderen hebben later ggz hulp nodig door de vele trauma's die door jeugdzorg worden opgelopen zo houd ggz zijn eigen klanten bestand in stand met steun van justitie die allen onderbuik rapporten van jeugdzorg en raad van de kinder bescherming, rapporten vol leugens en bedrog voor waarheid aannemen , want komt van een gecertificeerde instelling , gecertificeerd door zichzelf , met steun van de Haagse politieke maffia , want jeugdbescherming scoord zo lekker in de politiek , .....
  2. forum rang 5 ramp 2017 5 januari 2021 17:10
    quote:

    drooglegging schreef op 4 januari 2021 08:39:


    GGZ?

    Private Equity? Oil drilling? vermogens beheer? Pharmaceutical? betaalbedrijf? pensioenfonds? cryptomunt?

    Geestelijke Gezondheids Zorg dus! booming business de komende jaren zeker, maar waar halen ze de winst vandaan?


    30.000 gedwongen plaatsingen van jeugdzorg a 100.000 euro per plaatsing en daarboven op nog volwassenen ambulante zorg en vrijwillig plaatsingen , ' s Heerenloo is een miljarden bedrijf.... Op het ministerie spreken ze zelfs over intensieve mens houderij , ze doen er zelfs vanuit het ministerie onderzoek naar in samen werking met intensieve varkenshouders van universiteit van Wageningen...
4 Posts
|Omhoog ↑