Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

PostNL verkoopt onderdeel Cendris

Reacties

8 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 MartijnN1932 17 december 2020 08:28
    Ik ben benieuwd, het klant contact was al niet super, dus wat gaat er gebeuren nu dit geoutsourced wordt.

    ook ben ik benieuwd wat het effect is op langere termijn. Met andere woorden tegen welk hoger tarief PostNL nu callcentermedewerkers moet inhuren.

    Klant contact is toch wel essentieel bij de dienstverlening. Tenzij ze ook het klant contact verder willen automatiseren zodat er minder mensen nodig zijn. in dat geval goede zaak voor KPN minder voor de medewerkers omdat KPN zo natuurlijk wel goedkoop van 3000 medewerkers afkomt.
8 Posts
|Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

PostNL Koninklijke 4,155 09:06
-0,057
-1,35%
 
Quotedata: Amsterdam realtime by Euronext, other realtime by Cboe Europe Ltd.   US stocks: by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15min delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by Infront. Crypto data by Crypto Compare