Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Techaandelen en coronasteunvrees zetten Wall Street lager

Reacties

6 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 7 suske wiet 10 december 2020
    wat gaan we nog mee maken met dat hacken ?
    Al die cloud opgeslagen data .
    Wanneer word dit gehackt ?
    Als dat gebeurt staat de wereld op zijn kop .
    Wat leven we in een heel onzekere wereld ;
    De begrotings tekorten ,als de inflatie gaat stijgen gaat de rente niet stijgen ?
    Dan is onze munt nog meer virtueel .
    We zullen maar niet te diep nadenken .
    Maar vast staat dat de krypton munten met de dag geloofwaardiger worden .
  2. [verwijderd] 10 december 2020 00:54
    De reeds opgeblazen ipo van Maaltijdbezorger Doordash nog eens 86% hoger op dag 1.

    En pakketten bezorgers als PostNL en Bpost die daadwerkelijk ook winst maken en zo hebben moeite om een kw van 10 te noteren of met een beetje 'pech' bij PostNL vanwege het hoge div percentage een koers dividend percentage van 10.

    Compleet belachelijk al die lucht handel.
  3. Knarf 10 december 2020 06:12
    quote:

    Sloeki schreef op 9 december 2020 23:58:


    Coronasteunvrees.....hahaaha


    Het nieuwe woord voor 2020... Coronasteunvrees.

    Overigens heeft de kop van een algemeen bericht bijna altijd één van de volgende begrippen: hoop, vaccin, steun, vrees, forse (bij kleine daling van 2%), optimistisme, besmettingen, brexizorgen.. Nou vul zelf maar aan..
  4. forum rang 4 Subtropical 10 december 2020 06:27
    quote:

    Knarf schreef op 10 december 2020 06:12:


    [...]

    Het nieuwe woord voor 2020... Coronasteunvrees.

    Overigens heeft de kop van een algemeen bericht bijna altijd één van de volgende begrippen: hoop, vaccin, steun, vrees, forse (bij kleine daling van 2%), optimistisme, besmettingen, brexizorgen.. Nou vul zelf maar aan..


    Exact en een dag later is het weer iets anders. Vind altijd knap dat ze een reden kunnen aanwijzen. Zullen ze een enquête hebben gehouden onder 1000 beleggers wat hun reden vandaag was om te kopen of verkopen? Ik denk zelf dat de journalist 80% van de stukjes zelf een reden verzint.
6 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?