Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

AFM komt met voorstellen om risico's turbo's te beperken

Reacties

13 Posts
| Omlaag ↓
  1. Wiseguy1977 9 december 2020 11:49
    b) 20 wanneer de onderliggende index, het onderliggende valutapaar of de onderliggende grondstof wordt
    gevormd door:
    i. een van de volgende aandelenindices: Financial Times Stock Exchange 100 (FTSE 100); Cotation
    Assistée en Continu 40 (CAC 40); Duitse aandelenindex 30 van Deutsche Bourse AG (DAX30);
    Dow Jones Industrial Average (DJIA); Standard & Poors 500 (S&P 500); NASDAQ samengestelde
    index (NASDAQ), NASDAQ 100-index (NASDAQ 100); Nikkei-index (Nikkei 225); Standard &
    Poor's/Australian Securities Exchange 200 (ASX 200); EURO STOXX 50-index (EURO STOXX 50);
    ii. een valutapaar waarvan ten minste één valuta niet wordt genoemd onder a) hierboven; of
    iii. goud
  2. forum rang 9 objectief 9 december 2020 12:23
    quote:

    france schreef op 9 december 2020 12:18:


    Om beleggertjes optimaal te beschermen zou ik dit waardeloze wanproduct subbiet de nek omdraaien.
    Dat zou ik doen.

    De AFM doet liever aan pappen en nathouden, dat schiet niet op.......weg met die Turbo.s.




    Kom nou, straks gaan ze de handel in voetbalaandelen ook verbieden. Dat risico is daar nog veel hoger (uiteraard ook de mogelijke voordelen) en/of alle aandelen beneden 1 EURO of $.
  3. france 9 december 2020 12:31
    quote:

    objectief schreef op 9 december 2020 12:23:


    [...]

    Kom nou, straks gaan ze de handel in voetbalaandelen ook verbieden. Dat risico is daar nog veel hoger (uiteraard ook de mogelijke voordelen) en/of alle aandelen beneden 1 EURO of $.



    Ok, we doen er nog een schepje bovenop.

    De hele beurs afschaffen.

    Mens en geld is de slechtste combinatie denkbaar.

    The root of all evil.

    Kan die slappe zak van een AFM ook meteen het riool in.

    Poetsen en boenen zullen ze tussen hun vriendjes de ratten.
13 Posts
|Omhoog ↑