Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

ING-baas: ook na corona kan helft van werk vanuit huis

Reacties

9 Posts
| Omlaag ↓
  1. Jan Kees van Buren 25 november 2020 21:02
    quote:

    objectief schreef op 25 november 2020 20:53:


    [...]

    Je kunt enkel voor jezelf spreken; mijn ervaring is dat de prestaties veel beter zijn omdat men uren bespaard aan reistijd/voorbereiding/stress.


    Ik werk al meer dan 15 jaar vanuit huis en mis die uren bij het koffie automaat ook geen minuut. Rustig de dingen doen zonder een kantoortuin. Nu heb ik wel een kantoor die er geschikt voor is (whiteboard enz enz).
  2. forum rang 7 drooglegging 26 november 2020 06:50
    ik kijk af en toe een half uurtje mee bij een ING-medewerker die via een onbeveiligde wifi verbinding werkt, gewoon iemand uit de straat waarschijnlijk.

    Het enige kwetsbare dat voorbij komt zijn persoonsgegevens(NAW), op thuis nivo wordt er niet in de banksystemen gepoerd.

    Ik denk dat die medewerkers de hele dag mutaties doorvoeren, simpele input, simpele output, maar iemand moet het doen natuurlijk!

    Ik denk ook dat de productie bij thuiswerkers hoger ligt dan bij soortgelijke medewerkers in die spiegel paleizen in de ons bekende bedrijven parken.

    Alle sociale verplichtingen, dresscodes, reiskosten/woon werkverkeer worden overgeslagen, superieuren die het een en ander controleren zien duidelijk meer productie/output.
9 Posts
|Omhoog ↑