Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Sterkste krimp Britse economie in drie eeuwen in 2020

Reacties

11 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 5 geobeo 25 november 2020 18:19
    quote:

    Go Go Go ! schreef op 25 november 2020 17:33:


    Boffen we even dat de echtscheiding van het Brits-Europese huwelijk ook bijna is uitgesproken en ingeschreven in de registers.

    De “stiff upper lip” wens ik veel succes met de Brexit ... Have fun ! Ze kunnen ook prima zonder ons.


    Wow, de staatspropaganda heeft weer prima haar werk gedaan.


    EU goed, rest slecht. Dat niveautje ongeveer. yupdupdurrrrrrrrrrr
  2. Knurrebröt_67 25 november 2020 20:12
    Covid heeft ons allemaal te pakken en zij krijgen er nog een Brexit overheen. Arme mensen daar. Voor Nederland ook niet lekker uiteraard want ze zijn en blijven waarschijnlijk wel een belangrijke handelspartner, maar met minder centen in de pocket ga je vanzelf minder kopen. Ik vind het een triest ding.
  3. forum rang 4 taurus86 25 november 2020 20:15
    Nederland lijkt op dit moment heel sterk op het VK van ongeveer 2015. Mijn ervaring is, dat wat het VK overkomt, zo'n 5 -7 jaar later ook in Nederland begint te gebeuren. 'Knife crime from gangs' ik trok mijn schouders op destijds. En zie nu ook 'een half abatoir' aan messen in scholen en bij rondhangende jongeren. En hoever staat de leider van FvD af van Nigel Farage van UKIP?
    Better be careful.

  4. forum rang 6 Japio_ 26 november 2020 07:40
    quote:

    taurus86 schreef op 25 november 2020 20:15:


    Nederland lijkt op dit moment heel sterk op het VK van ongeveer 2015. Mijn ervaring is, dat wat het VK overkomt, zo'n 5 -7 jaar later ook in Nederland begint te gebeuren. 'Knife crime from gangs' ik trok mijn schouders op destijds. En zie nu ook 'een half abatoir' aan messen in scholen en bij rondhangende jongeren. En hoever staat de leider van FvD af van Nigel Farage van UKIP?
    Better be careful.




    Met BNP per hoofd van de bevolking lopen wij sinds 2007 steeds verder uit op het VK, er is daar echt iets anders gaande.
11 Posts
|Omhoog ↑