Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

'Merken XS4ALL en Telfort stonden één systeem in de weg'

Reacties

11 Posts
| Omlaag ↓
  1. Theo32 9 november 2020 22:44
    Innovatie? Uit een blikje die je uit je 'systeem' trekt zeker... innovatie-uit-blik. Die jongens en meisjes van toen... hadden in begin jaren 90 uit niets van een PCtje waarvan het plastic frontje van ontbrak een server gemaakt. Met wat inbelmodems groeiden ze uit tot 's lands geliefde internetdienst: XS4all.

    KPN, met al je aangetrokken kapitaal - kan daar relatief gezien nog steeds niet aan tippen. Hebben het oog er niet voor. Dus bespaar ons (de investeerders) alsjeblieft je prietpraat!

    Jazeker... het was wijs en efficiënt geweest om voor 1 systeem te kiezen... namelijk die van XS4all... Had daar je maar voor de rest van je organisatie de fundamentele lessen over werkwijze, technische kennis, klantvriendelijkheid, openheid, eerlijkheid en integriteit geleerd. Daar lag je 'innovatie'... Hoeveel jaren heb je alweer gehad om weer omhoog te krabbelen?
  2. robrdam 10 november 2020 08:08
    "Zo kunnen die nu allemaal losse diensten zoals vast internet, mobiel internet en televisiediensten naar keuze aan elkaar koppelen."
    Stel je voor dat mensen alleen de dingen die ze willen hebben gaan kopen, dat kunnen we niet hebben. Wij bepalen wel wat goed voor de mensen is en laten ze daar vervolgens dik voor betalen.
11 Posts
|Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

KPN Koninklijke 2,732 10:19
-0,014
-0,51%
 
Quotedata: Amsterdam realtime by Euronext, other realtime by Cboe Europe Ltd.   US stocks: by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15min delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by Infront. Crypto data by Crypto Compare